♥Nyår♥

Då var det nyår och folk planerar fest!..
Känns så överskattat.! När jag var mindra och upp i en hyffsat hög ålder ;) så tycket jag att det var den finaste dagen där var!, jag ville förlova mig under raketerna, visst det sitter väl i än. Men mina minnen av nyår är att sitta hemma och glo. Alltid blir det något så att sitta hemma blir alternativet, visst, känner väll faktiskt inte att jag måste festa och fira in det nya året?.. Vem har satt att just den dagen börjar ett nytt år?.
Jag kanske bara är lite nere för att Tobbe lämnat mig igen och man sett fram imot att vara i hans famn när raketerna färglägger hela himlen. Fast ändå känns det inte som om jag bryr mig. Knäpp känsla. Är väll mest besviken på allt och där med en lättad känsla. Saknar romantik, var har alla romantiska killar tagit vägen? Flyttat till mars?. Jaja... Nu ska jag sega vidare framför tv,n.. Se om Emelie dyker upp med mina saker idag,. Vi ska antagligen in till malmö idag och fira nåyr om jag får tag på 100 kr, blir att sova över där vilket jag INTE är alls förtjust i.. hade lokalfesten varit i Trelle hade jag varit bra mycket gladare. Men vi får se, Martin ville låna mig pengar för han ville inte jag skulle sitta ensam hemma nyår, annars kidnappade han med mig till hans vänner ute på landet :P... Har lite alternativ men dåligt med lust!

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: