♥Sorry..♥

För jag varit så otroligt dålig på att blogga..
Jobbar alltid och försöker hinna med allt och alla efter jobb.
Har så många underbara människor och djur i mitt liv som jag knappt har tid med för att jag jobbar gratis =(
Imorgon SKA jag fan ta mig till Emelie på något höger och hinna umgås med henne innan jag ska ha mys kväll med pojken min. Emelie och jag har planer med bloggen och med hästarna och bara ha allmänt skit kul.
Emelie är en totalt AS ball brud, skit glad jag träffat henne. Bussen går inte fören runt 13:00 i morgon så man får sovit ut lite med vilket är skönt. Se vad vi hinner med i morgon. Ska ta med min kamera som jag numera har laddare till :P fota i massor nu :P
Ikväll blir det att bara ta det lugnt.... Så sjuukt nice att man är LEDIIIG i morgon =)
Ja, jag är även pank på mobilen vilket suger. Ska se om man kan få råd till att ladda den i morgon.

Tack alla underbara vänner och älskade pojkvän för NI finns...
Förlåt för att tiden är knapp, glöm aldrig att ni är det bästa. Gör allt jag kan för att hinna med er alla ♥

Nanna gott alla..
/Stina




Kommentarer
Postat av: krolle

tack sj du är underbar glöm aldri det

2009-12-03 @ 20:14:42
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Concon

Sött ^^

om du har tid så hade vi kanske kunnat ses en stund imorgon. är i Trelle efter 07.00 imorgon. ska bara på ett möte vid 08...

2009-12-03 @ 20:42:15
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: emelie

naw, hjärtat! du e jävligt grym själv höru! glad att jag har träffat dig med, and tomorrow we are going to have a blast! HöHö :D hämtar dig på mn söta moppe, ses i morgon gullet! puss puss



mess with her and you mess with me!

2009-12-03 @ 23:42:46

♥Skriv gärna en rad♥: