Så underbart. Lyckan har vänt.





Nu har man varit singel i 8månader.
Föll över en sten som var en dick, inte bara vid namnet utan oxå som person.
Det visade sig att även hans hjärta var utav sten,.
I smyg föll jag för en som jag förut kallat vän.
Någon som jag lärt känna genom en annan vän.
I smyg har jag tittat på honom, i smyg har jag önskat honom i utbyte mot den dick jag dejtade ett tag.
Den som bara gjorde mig illa jämt, jag kunde inte falla för den dick.
Helgen kom,
Det vakades fest hemma hos Thomas,
Min hemliga fling skulle dyka upp.
Det sluta med att han tog hand om mig hela kvällen som en prinsessa,.
Somnade i hans famn och vaknade på samma ställe.
Sen åkte han hem och jag på jobb intervju.
Jag var rädd att jag inte betydde något. Att jag bara var en i mängden,
Dagarna gick och han dök inte upp. Jag hade inte hans nr så jag dök upp hos Thomas varje dag o snällt väntade och hoppades. En dag när jag verkligen visste att han skulle komma så svek Thomas. Jag fick panik. Det var Torsdag o jag hade väntat efter en glimt av honom sen Måndagen.
Jag hittade honom på lunar och rånade honom på hans msn,.
Någon timme efter så dök han upp hos mig. Mellan 22:00 och 05:00 vandrade vi i regnet och satt och mös i en tunnel. En av dem bästa dagarna i mitt liv. jag ville inget skriva här fören jag visste han kände detsamma.
Idag är det tisdag om två dagar har han o jag dejtat i 3 veckor och vi är super lyckliga.
Kan inte se mig en dag utan honom.
Tack Stoffe för att du dök upp i mitt meningslösa liv.
Tycker om dig fullhjärtat
<3
//Stina




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: