Uscha så dålig man är..



Känner att jag är riiiiktigt dålig på att skriva blogg.. Det ska ju ändå vara en endags grej och ja jag ligger ju rätt bra back..
Så vart börjar man.. Tog tillbaka alla mina saker från Dick idag så jag får honom ur mitt liv. Vore skönt. Orkar inte med honom mer. Dejtat honom i 3 månader utan direkt känslor. Funkar inte.. Han har gjort bort sig så det räcker nu..

Var på lycktorna förra helgen med Thomas, Kalle och Poff, hade suuper kul och träffade även Krille som är en av mina bästa vänner. Tack för en underbar kväll =)..

Ja sen dess har jag varit med thomas varje dag o tittat film o pratat.. Imorgon dyker även Poff upp och jag längtar faktiskt. Vågar inte falla än bara.. Varit singel i 8 månader sen 20:e och trivs faktiskt. Men faller man så faller man.. Men han är ju en vän jag umgås med.. jaja.. skit samma nu.. Inget sakt än.

Längtar till sommaren då jag Thomas och Poff m.f ska dra en skåne turing.. så jäävla nice.. Längtar så det kryper i hela mig.  Där i mellan får vi hålla oss till skåne och vad det har att erbjuda. Blir festa gärnet i helgen igen. Trivs så sjuukt bra med er, Thomas, Poff o Kalle, ni är dem bästa i mitt liv.. Utan er skulle tiden så stilla.

Tack för ni finns.. Ses i morgon...
Nu blir det tv... faktiskt riktigt stolt som fick ihop en blogg haha.. Hoppas den var läsbar med :P..
Nanna gott alla.. det ska jag. :P..



Kommentarer
Postat av: malin

jag är inget bra på & kommentrera så ska göra det ;D

& din blogg var riktigt läsbar :) <3

jag saknar dig <3

2009-02-15 @ 21:21:22

♥Skriv gärna en rad♥: