Varför... :(



Ibland orkar jag inte med tanken... Idag satt jag o läste dagboken jag skrev då.. På vår tid..
Jag saknar den tiden som fan :(..
Gråter vid tanken att jag så gott som förlorat dig.. Jag vet ju varför det blivit som det blivit och jag förstår.. Men jag gillar inte tanken.. Inte för fem öre.. Jag minns våra dagar våra stunder.. Du var den jag hade intill så fort jag behövde.. Men kärleken skillde oss åt.. Du är den jag saknar vid min sida.. Förut behövde man inte boka dagar ens.. Man vaknade på morgon och bara visste att idag ska jag gå till henne och vi ska ha SKIT ball..
ibland sitter jag o tänker tillbaka till alla dagar alla minnen,.. Ser skratt o gråt framför mig men inte en dag utan varandra.. Nu är allt bara tomt och det gör ont utan dig.. Tårar faller över dagboken som jag höll när vi red ihop.. Känns så hopplöst... Skäms nästan att skriva om detta men det är så jag känner... Verkligen jobbigt att höra av vänner hur kul ni har ihop.. Men jag är inte där.. Och knappt bjuden längre :(... Jag vill inte vara i vägen o därför säger jag inte heller något.. vill inte ge skuldkänslor för jag vill henne väl och vet att hon har det bra.. Önska bara jag var en lite mer del av henne än... Saknar dig Lis.. :(...
Tiden med dig var den bästa tiden i mitt liv.. UTAN tvekan..
<3



Kommentarer
Postat av: Lis

Ja, den tiden var helt jävla underbar. Saknar tiden med oss. Inte aset. Men fan va kul vi hade!!!! Tråkigt att de blivit som de blivit. Jag e verkligen ledsen över att vi inte träffas... Även om du kasnke inte tror det ibland. Men jag får hela tiden höra att jag inte bryr mig, men det gör jag. Jag kan heller inte styra över allt som händer i våra liv... Att jag flyttade ifrån trelleborg och upp 7 mil e inget jag planerat in i mitt liv, det bara hände. Förlåt! Men sådana e våra liv... /Pussar o kramar Lis

2009-01-06 @ 12:02:34
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: