♥ En känsla.

Ringde mamma från hjärtats mobil.
Hon ville jag skulle komma hem ikväll.
Hon säger sig förstå utan att ta sg tid,
hon säger allt kommer bli bra utan att veta.
Hon säger jag flyr hemmifrån men det är bara som hon tror.
Trött på att dem alltid ska gissa sig till där hemma utan att riktigt ta reda på sanningen.
Har inte berättat för dem angående Tobbe pågrund av att dem inte kommer att förstå.
Men dem har nog fattat eftersom jag jämt är med honom och sovit hos honom i snart 3 nätter + en hos Nille.
Han är min totala gentleman, sover intill mig utan att försöka förföra mig. Han vet jag behöver min tid och respekterar det. Finns inte många av den sortens kille idag. Jag är så enormt tacksam som har honom i mitt liv nu.
För ca en timme sen satt vi på golvet i köket, jag i hans knä.
Han sa att han inte haft så här roligt på väldigt länge och att jag är den ända tjej han kunnat vara helt sig själv med, vi är ju typ mongon hehe. Har skit kul jag med. Jag blev så enormt glad av dem ord.
Vill ju glädja honom och visa honom uppskattning för den han är och för det han gör.

Nu är han i duschen,, kommer i trappan nu hehe♥
ska ut och ta en promenad nu, så fort hjärtat klätt på sig..
Sen hem hit och titta något cp program och möjsa.
Ha det faajnt.. =)
Kram Stina






Kommentarer
Postat av: Lis

Jag dömmer dig inte! Förstår dig. Kul att du hittat Tobbe =)Så kvittar de om de gått 1 dag eller 1 månad sedan de tog slut. Man e bara människa! Nä, det rinner inte ut i sanden... Kommer ner helgen efter midsommar... då ska vi festa. =P Tobbe o Klange ska me... Lovat klange att vi skulle ut o jag har lovat dig. Så jag ska hålla det. O vi, du o jag ska ha ball!!! Puss

2009-06-16 @ 23:09:39
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

jaha men vad härligt :D ja förstår dig, men nice att vara nykär :) önskar jag var de :S

kram

2009-06-17 @ 12:46:54
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Fingerfärdig

Tittar bara in. Vill önska en glad midsommar.

2009-06-17 @ 14:31:15
URL: http://www.metrobloggen.se/handgjordarim
Postat av: May

hej igen.. nog är allt bara bra med mig... hur är det själv?? BTW.. varje gång jag logga in här, vill jag bara inte logga ut... hahaha!!! tycker verkligen mycket om färgen på blogggen :D

2009-06-17 @ 20:21:55
URL: http://partymayy.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: