♥Broken angel still standing

Japp,.
Jag lever än.
Känslan är helt störd.
Från att vara vettskrämd, krossad, ledsen, besviken, arg och så mycket mer till att åter igen ha en varm känsla.
Hur gick detta till?. Inte alls likt mig. Brukar alltid vela vänta i måånader innan jag träffar ny.
Men det brukar dock vara under andra omständigheter, som otro eller bara blivit dumpad. Antar det är svårare att komma över och gå vidare ifrån än att blir slagen blodig av en falsk kärlek.
Samtidigt som han är heelt sjukt underbar mot mig så är jag rädd. Det skrämmer mig hur falska människor kan vara och hur ont allt kan göra på mindre än en sekund. Allt man byggt upp på månader rasar på ett ögonblick.
Samma dag som  jag blev slagen och så gott som varje dag efter det i 3 veckor kände jag ren hat och ilska mot killar, blev äcklad när någon kollade eller vislade efter en i stan. Kände att aldrig,, ALDRIG ska jag träffa någon igen. Inte en chans att någon ska få krossa mitt hjärta som jag lovat livet. Mitt hjärta har tagit många hårda stötar på grund av mig. Skulle jag tagit livet av mig så vore det inte hjärnans fel utan hjärtat som flyttade ut.
Jag blundade, allt var mörkt, jag öppnade ögonen och allt var fortfarande lika mörkt, MEN så dök du upp, som en räddning i hjärtats flyckt, som solen i allt det mörka. DU är min hjälte (Tobias Rasmusson)
Jag fick en känsla av att någon sände honom till mig så fort det bara gick i vetenskap om att jag inte orkat med att falla mot hård och frusen mark en gång till.
Men samtidigt i allt det plötsligt goda är jag rädd. Det vet tobbe om eftersom jag ärligt talat om det för honom.
Jag ger all tillit och all tro i honom eftersom jag inte dömmer någon ny för vad en annan gjort mot mig. Han förstår min känsla av rädsla helt. Oro av svek, lögner och lömskhet. Det ända jag begär är att må bra. Man ska väll inte behöva vara ensam för att må "bra",, dock har jag sjukt svårt för att må bra ensam då jag är otroligt mycket för kramar, pussar och oändlig närhet och kärlek.
Är så sjukt glad som har dig Tobbe.
Vet du läser min blogg och vill inte du ska tro jag misstror dig. Min rädsla är inte riktad mot dig den är inlåst inom mig, Du har fått nycklen till att släppa ut min rädsla och jag litar på dig♥..

Nog om skumma känslor =)
Lite om gårdagen/dagen..

Igår kom Tobbe tillbax efter sitt ärende. Vi mös och gick en runda på stan.
Träffade Nina, Jocke och lilla Belle. Stanna b ara och sa hej och traskade vidare.
Gick in om doncan. skulle kanske ha glass men ångra mig.
Gick mot bussen i stället och till Anderslöv.
När vi kom fram gick vi in om affären och köpte frukt=), hem och satte på en hemsk hemsk heeemsk film=(
Handla om hur djur blir behadlade runt om i världen,.
Jag säger bara till er som gör så mot djur,
Era jävla jävla jävla jäääävla SVIIN .. Var evigt förbannat tacksama över att jag inte har mer makt i världen för jag hade ta mig fan slaktat er på samma jävla sätt. Bränt er levande, tagit er hud medans ni fortfarande lever, skär upp er hals men låter inte er förblöda innan jag börjar skära er i bitar, tro inte ni ska dö lätt..
Tobbe satt intill mig hela filmen, mitt hjärta var fullt av gråt och klarada knappt av att se.
Men som Tobbe vist sa, -Ska man äta kött så är det inte mer än rätt att veta hur din mat kom till, vilket lidande som ligger bakom DIN mättnad. Hoppas du är mätt för du har nyss varit inblandad i ett Mord..
Har sjukt svårt för att äta kött nu kan jag ärligt säga.
Efter filmen försökte vi något roligare. gick ut och gick en liten runda.
Gick ner till sjukhus dammen och mös på en bänk.
Hjärtat blev bombad av mygg, aww hehe.
Tack Tobbe för allt du är och gör för mig,
Du är fucking snyggo och har hjärtat på rätta stället.
Ser fram imot ett förhållande och ett liv med dig♥
Snart midsommar, hoppas på fint väder och en förbannat skoj helg vid din sida.
För äntligen kan jag ha kul med ett hjärta som slår friskt..
TACK♥

Bye bye all..
Ps, tack alla för underbara kommentarer och viktigt stöd.
Kramar Stina





Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hej!



Ja, jag har träffat henne igen.

Hon kommer hem till mig ikväll igen och sover över!

Sista dagen innan hon åker iväg till Jylland. Hon säger att hon saknar mig jättemycket hela tiden, och har känslor för mig, och efter hon åker till århus, så vill hon inte ha någon kontakt för hon blir bara sårad över att vi inte kan vara tillsammans :(



Vi kanske kan träffas till helgen, men det blir lite snävt imorgon :s



Kramar!

2009-06-16 @ 16:57:46
URL: http://frostisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mysigt och vara kär =) skall fira midsomma ri malmö... tänkte vi kanske kunde ta en fika midsommardag om du kan vill säga? fast dte finns kanske inte så mycket som har öppet då kom jag på =)



jag skulle ta ner min cykel från stället på bussen coh fastnade med handen mellan...aj! :(

2009-06-16 @ 20:55:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, något måste väl ha öppet, tycker man ju...! =) vi kan ju se om du kan =) det blir nog eftermiddagen jag kan... =)



Ja, jag hoppas med min hand blir bra snart...men den känns bättre ikväll än igår..så alltid något =) kram

2009-06-16 @ 21:07:55
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag länkar till dig på min sida...hoppas inte det gör något!

2009-06-16 @ 21:09:04
URL: http://misseverything.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: