♥Tack för allt du är♥

Tobias Rasmusson.
Var ska man börja!?.
Varje dag som går med dig är en ny dag av lycka♥

Idag åkte vi in till Trelle. Mamma tyckte jag skulle komma hem, blä.
Vi åkte in till stan runt 13:00, gick hem till mig så jag kunde göra vid mig till de lite bättre hehe.
Efter jag blivit klar gick jag, hjärtat & Alexandra (min brors tjej) ner till stan för att möta upp junior.
Vi gick till ett fik och satte oss för frukost. Blev kaffe och ost bulle=)
Efter en stund drog Alexandra och Nille dök upp.
Fikade klart och gick en runda i stan.
Sen drog även Junior och Nille så jag och hjärtat satte oss i parken, varmt och skönt.
Efter en stund gick vi in mot stan igen, drog till doncan för att äta och sen upp på valen för att ta en kaffe, mm gott.
Junior dök upp igen och tog en kaffe och sjöng im a gummibjörn ett i ett.
När vi fikat klart gick jag och hjärtat till parken och matade fåglarna med gräs haha.
Sen gick vi hem till min kompis Krille och pratade lite, får ju presentera min nya man haha.
Sen gick jag och hjärtat hem till mig.
Satte oss och sa hej då i ca 15 min innan han skulle kasa.
Kom in på hans dotter och han kallade mig styv mamma, haha, vilken känsla.
Stina som styv mamma, JAG!?, styv mamma.
Tur att det är världens underbaraste tjej man blir styvmamma till om det leder till ett längre förhållande vilket vi båda tror.
Nu sitter man ensam hemma vid syrrans dator, saknar honom redan =/ hoppas han kommer in igen i morn.
Nu blir d tv.
Tack för idag hjärtat♥

/Din framtida flicka .. Stina


Foto: Hjärtat idag på fiket♥

Jag saknar dig redan♥



Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi ja man hoppas ju :)

ha en underbar kväll :D

kram

2009-06-17 @ 21:37:46
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Lis

E glad för din skull... =)

2009-06-17 @ 21:39:10
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Saknar dig med hjärtat mitt.... pussar

2009-06-17 @ 22:29:28

♥Skriv gärna en rad♥: