♥Underbart♥

Hur börjar man!?...
Underbart♥

I fredags var det krök =).
Var hemma hos Andre. Allt var trevligt fram tills Stina blev för full..
Uscha. Alla känslor som krossat ens hjärta tog över. Jag blev helt enkelt för full.
Andre hjälpte mig till toa och till säng. Kände mig AS dum och bad om ursäkt till tusen dagen efter.
När jag låg där i sängen med all ångest över mitt uppförande ville jag bara bort.
Jag bad Tobbe ringa mig och det gjorde han.
Han frågade om han skulle komma och hämta mig och det var ett erbjudande jag bara INTE kunde tacka nej till.
Det tog bara en liten stund så var han och hans pappa utanför.
Tobbe och jag har ju "känt" varandra i en del år men bara genom hej och delade vänner.
Kändes konstigt att plötsligt sitta skit full i han och hans pappas bil, suck.
Vi körde hem till Nille´s lägenhet som stod tom. Tobbe tog verkligen hand om fulla mig och fick mig att känna mig bättre till mods på ett lite mer än kompis sätt.
Timmen gick och jag började känna mig bättre så Tobbe bytade om och vi gick ner mot lycktorna.
Hans trygga armar, hans nätta pussar värmde hela mitt frusna hjärta.
Alla möjliga känslor svallade till. Menar nyss blivit singel efter att ha blivit slagen blodig av den man "älskade".
Dessa 3 veckor som singel har varit ett RENT helvete. Inte för jag varit singel utanför att man inte haft någon där när man mått kasst. Kan räkna dem som brytt sig på en halv hand. Inte ens mina föräldrar har frågat hur jag mår.
Krille är den som funnits där till tusen och utan honom dessa veckor skulle mina ben vara som smällt is,.
Väl på lycktorna träffade vi upp Andre och dem andra igen. Klockan var då runt ett och hade bara en timme kvar till stängning. Strax innan dem stängde träffade vi Nille, Tobbes kompis även en som finns i min vuxen grupp på ams hehe.
Vi gick hem till honom igen. Drack kaffe och snackade. Nille var ju asligt full haha.
När klockan var runt 04:00 gick Nille in till sängs och jag och Tobbe bäddade soffan.
Han låg och höll om mig så jag somnade snabbt. härligt.

Dagen efter skulle Tobbe på kallas hehe. Man blev med bjuden men jag tyckte det kändes rätt skumt hehe.
Kände ju ingen. Så Tobbe drog på kallas och jag hem till mig. Tungt hejdå efter en underbar dag för ett fruset hjärta.
Det gick inte så lång tid innan jag skickade ett sms till Tobbe och tackade för allt han gjort för mig.
Hade väll inte direkt räknat med att han skulle vela ses igen och kanske rent av ångrat sig lite.
Men fick ett gulligt sms tillbax =).
Bara någon timme senare blev det bestämt att jag skulle följa med honom hem efter hans släckt kalas.
Jag måde INTE bra för fem öre. Mådde illa och trodde fan jag skulle spy. Men jag chansade.
Så han och hans familj inklusive hans lilla dotter kom och hämtade mig.

Vi körde hem till honom och satte oss och tittade lite film och annat med hans Lilla dotter Belle. Dem började till och med boxas, lite grym tjej hehe.

Sen gick vi ut en liten runda i "skogen" som Belle bor i hehe.
Hon fick hoppa från muren, spela fotboll och kasta med stora sniglar.
pappa "Tobbe" skulle ju så klart berätta för henne han man kan äta sniglar.
Det gillade hon inte så hon skickade sniglen med all fart in i sin lilla skog hehe.

Det var ju Lördag så Belle fick äta godis idag hehe.
Satte på en film och hon började på sitt godis..
Bland allt godis fans en klubba som gjorde hennes tunga helt blå. Så underbart söt.

Efter tv, lek och mycket annat var det dax för Belle att sova.
Så pappa nattade henne och sen var kvällen vår.
Blev mys framför tv,n och om vi bara hade kommit på vilken film vi skulle se dem två timmar vi tänkte på vilken film så hade vi säkert orkat se hela filmen med hehe. men när halva filmen gått så blev vi sjukt trötta.
vi släckte men somnade INTE.. hehe, låg och prata och mös i massor.
somnade runt 07:00 på morgonen och vaknade av en Belle vid sängen vid runt 09:00 hehe.
blev tecknat och bus.
Efter någon timme somnade Tobbe så jag tog ner Belle till trädgården så lekte vi med vatten pistol m.m =)
sen på kvällen åkte vi in till trelle, lämnade Belle till hennes mamma, Drack kaffe hos Nille och sen skilljdes vi åt =(
Idag kom han igen runt 11:00 och han var saknad ♥..
kl 15:00 skulle han iväg ett ärende men ringde nyss och ville komma igen =)
så ska ner och möta honom i hallen nu..

skriver mer när jag får tillgång till dator..
Ha det bäst..
döm inte mig för att gå vidare från smärta redan, glädjs åt min lycka..
Ett fruset hjärta håller på att tinas upp ..

Tack för allt alla..
Kram Stina♥




Kommentarer
Postat av: Lis

ohhh...jag e såå glad för din skull. Märker att det finns en liten tjej som fått igång hjärtat igen. Riktigt hör det när jag läser texten. Pussar på daj

2009-06-15 @ 18:31:45
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: johanna

låter som en härlig helg =)

2009-06-15 @ 20:23:37
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: May

Gud, måste säga att du har verkligen en super fin blogg :D

2009-06-15 @ 21:32:16
URL: http://partymayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh vad mysigt, jag fylldes av en massa pirr i kroppen. Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra för dig, och dom som tycker att du är dum för att du gör såhär behöver inte ens yttra sig. Du gör dina val och så enkelt är det, och du har allt rätt att gå vidare. Du förtjänar någon bra :D<3

2009-06-15 @ 22:05:50
Postat av: agnes

sv; Det låter som är bra idé! Riktigt skönt när det är varmt. Nu har vädret varit skit i ungefär två veckor, iallafall här i Örebro. Får hoppas på att det blir fint till midsommar :)

2009-06-15 @ 23:40:52
URL: http://aagnesw.blogg.se/
Postat av: JAG DESIGNAR DIN BLOGG

åh här är det bara bra..hmm inget va ajg vet..sj?

2009-06-16 @ 16:10:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh hoppas du träffat rätt.. <3

2009-06-16 @ 16:16:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

det är inget tidigt beslut alls.. beror på vem man jämför med.

2009-06-16 @ 16:51:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: