Ensam igen .. !! ..



Helgen är gången.
Pojken min har varit här hela helgen. Mysigt.
Men för någon timme sen lämnade han mig igen. Alltid lika jobbigt.
Vi har dock hunnit med en del,,.. Antar han skrattar till om han läser det hehe..
Men det tycker jag visst vi gjort =)..
På fredagen dök han upp här saknad i massor.
Vi kramades och pussades.
Sen fick vi kontakt med Thomas som fyllade år och kalle som var uttråkad.
Vi gjorde vid oss och drog till lycktorna. =)
Danne en kompis till mig hade sitt band på plats.
Vi bad han sjunga för Thomas o det gjorde han så gärna o Kalle hjälpte till =).
På natten sen gick jag o älskling in om macken för kööörv :P.
ganska full dock.
sen tog vi en promis i parken och kolla läget.
Dagen efter gick vi upp vid 10 jag hade en liten sak o göra och älskling skulle iväg till thomas och bygga klart sitt ljud i sin kära vinter bil=).
När jag var klar med mitt packade jag ner lite filmer o köpta läsk och gick dit.
Dem blev såå enorm glada av att se mig. haha. nästan i alla fall :P
Kärlek åt mig.
Sen körde jag o älskling till Anderslöv.
Släppte in söte katten o gjorde mat till oss.
Jag var mega super duper trött uscha.
Sen körde vi hem till mig igen och somnade ganska så snabbt.
Idag har vi mest tagit det lugnt och myst.
Gått en liten runda och tagit farväl av varandra nu på kvällen.
lägger upp någon liten bild på helgens teman.
Natti.
Ps, älskling. Tack för en underbar helg.
Du är det bästa <3
Puss o Kram
/Stina

Bilder från helgen <3

Mot lycktorna/på lycktorna/efter lycktorna.


Pill med bilen
(Thomas med sierran, Älskling med Volvon & Kalle som sällskap)
Och lilla jag som fotograf hehe.




Kommentarer
Postat av: Maddiz

Det var inte jag som skrev den komentaren. Vet tyvärr inte vem det är så säg inte att det är jag. Tack för att du tycker att min blogg är fin. men kommer fan inte ändra den igen.

2009-03-17 @ 10:13:17
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: