Hemma igen. Uscha.



Ja då var man hemma igen över natten. Vill inte hem. hatar att vara ifrån Stoffe,
Vi funkar så sjuukt bra ihop. Har bott hos honom nu i 1 månad i snart 2 veckor, bara varit hemma 4 nätter under den tiden och hatar verkligen att vara hemma utan honom. Aldrig varit så här lycklig förut.
Han kommer dock och hämtar mig i morgon igen när han vaknat. På torsdag ska vi köra till Eslöv och bo hos hans pappa i 5 dagar.. Nu sitter jag o tittar tv, har nyss avslutat en poker tunering på 2000:de plats av 18 000 deltagare. ganska bra =).. Nu blir det sägen så man får träffa pojken så fort som möjligt igen.. natti natti alla
/Stina
<3

Saknar din kropp intill min när jag nu ska somna,
Natti baby. <3



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Snygg blogg, har inte en aning om hur man gör eller lite har jag men jag vet inte hur man gör så som Lis ha gjort med sin... Tyckte den var snygg... Men är ändå ganska så nöjd med min blogg... Kramiz

2009-03-04 @ 10:33:06
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: