Lite upp piffad blogg =)




Satt och funderade på om denna färgen är läsbar.. Men så kom jag på att om man verkligen är intresserad av att läsa min blogg så får man anstränga sig lite eller helt enkelt klaga på den nya färgen så får jag göra om min blogg. =). Ska ju inte vara jobbig för läsarna.

Dagens gång.
i helgen sov jag o Stoffe i Trelleborg för omväxlings skull.
Kom hem till honom åter igen idag och satte oss och spelade lite spel på datorn =).
Han sitter vid sin och jag sitter vid min, pussas lite i mellan när vi får tid över hehe.
man måste ju spändera lite tid med datorn oxå hehe.
Så nu har man suttit här o pillat blogg och spelat poker tunering sen 20:00 klockan är nu 03:24.
Känner mig knappt trött och inte Stoffe heller dock lite öm i ryggen.

Ja det är vad som hänt o händer. Nu ska jag slänga mig i hans knä och störa när han spelar hehe för nu är jag helt klar.
Natti alla.
/Stina
<3



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Snygg blogg. Försöker själv att göra en snyggare blogg, men jag har inte lyckats göra så som lis har gjort sin för den är snygg... Vill inte be någon av er göra min blogg för det är inte rätt..hehe måste försöka göra det själv med... Kramiz

2009-03-04 @ 10:51:38
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: