Suck..

Man är hemma i Trelle än. inte träffat pojken min på 2 ½ dag nu.. Suger.
Hänt en sak som håller mig hemma, blä för det men men.
I morgon kommer han dock, ska bli helt underbart <3.
Var inne på en gammal väns blogg sida. Suck säger jag bara.
Det jag lagt ner tid på och fifflat med min blogg och gjort den efter mig en helt personlig blogg har hon kompierat.
Alltså jag kan verkligen bli så less på sånt, och ledsen.
Inte alls kul och se det man har lagt ner hjärta och själ i stjälas rakt framför ögonen.
Så dålig fantasi får man väl ändå inte ha?.

Jaja, jag får lära mig sluta bry mig, inte första gången, men sist kompierade hon allt jag skrivit till min dåvarande pojkvän och bytade ut våra namn mot hennes o hennes killes. Massor me känslor hon måste ha för honom när hon inte kan komma på egna.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt tyvärr,. Tittat let´s dance med familjen.
Älsklingen ringde nästan nyss för att uppdatera mig att han var hemma hos hampus och tobbe och två tjejer,
Lite sotis blev man, jag vill inte sitta hemma. men men..
Fick även ett sms nyss att han var hemma och saknade mig, det gjorde inte saken bättre.
Saknar honom något sjuukt ju..

Nu ska jag slänga mig på sängen, titta lite tv och försöka somna, inte sovit något alls i natt.
Upp tidigt i morgon och ta en häärlig dusch.det  Ser man fram imot och sen hamna i armarna på en som jag faktiskt för en gångs skull känner att jag skulle kunna gifta mig med en dag =). Alltid varit så jävla anti det innan, men när man träffar rätt känns det lätt. =)..

ska inte uppehålla er med mitt beklagande och mitt kärleks rus =)
Sov gott alla.. <3
/Stina


Kommentarer
Postat av: Lis

tråkigt med bloggen... hoppas det löser sig.

2009-03-14 @ 17:26:56
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: