Får väll bli lite uppdatering här hehe.
Haft lite fullt upp med att göra vid bloggen.
Blev hyffsat nöjd, Ni får ju självklart tycka till med en liten kommentar =).

Detta inlägg kommer då handla om vår älskade Ystad Crusing (i lördags) som dyker upp en gång om året.
LOVE it,.
Pojkvännes familj är ju värsta Real Raggers, =).
Så i år blev det inte att stå och titta på när alla fina bilar rullade förbi, Nopp,
Detta året fick man åka med.
underbar känsla,. Startade med att vi drog ut till Clabbe halv 4 för att samlas.
När alla var på plats körde vi mot Ystad,.
Med ner vevade rutor, vinden mot ansiktet och håret som yrde var vi på G.
När vi var framma i Ystad körde vi igenom och ut på samlingsplats.
Det hade samlats en massa fina bilar. Älsk och jag fick klätrat upp på någon ställning och fotat ut.

När vi gått rundan bland alla bilar började alla gå mot sina bilar för att starta Crusingen, wii.
Det blev en del turer i Ystad en massa pekande och en del fotande =).
Skulle vara kul och veta hur många bilder man har hamnat på nu hehe.
När vi kört lite stannade vi till för att grilla, Mums Mums..


När vi grillat klart blev det fler rundor.
Faan vad man njuter.
Såg en del bilar och folk man kände till =).
Årets samlings plats åt dem man delar hobby med.
När det började mörkna körde vi ut till raggar klubben där folket hade samlats för att festa vidare =).
Vi stannade bara en timme ca innan vi begav oss ett varv till i Ystad som hade somnat för kvällen/natten.
Så vi begav oss hem. En helt underbart lyckad dag med kärlek, bilar, vänner, skratt och eldat gummi =).

Måste ju bara tilläga vad jag gjort idag (Måndag).
Jag har slagit mitt personliga REKORD..
Sprang 1 timme och 14 min = 1,4mil.
Faan vad jag är inponerad över mig själv.
Min älskade pojkvän sa att han var stolt över mig och kysste mig mjukt i pannan.
Tack livet för all lycka som mig är givet.

Nu blir det sängen..
Ps, alla foton kom ju inte in från träffen.
100st typ hehe.
Är du mer nyfiken finns dem på
www.Bilddagboken.se
sök efter Angel-dust
Natti alla.









Kommentarer
Postat av: krolle

snygge bloggen.. detta blev skitsnyggt.. =)

2009-05-12 @ 09:04:24
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: krolle

ja tack allt e bara toppen. kram

2009-05-12 @ 14:26:43
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Heej!! Du jag behöver hjälp med min blogg, eller ja ett liten hjälp. Du vet min header, jag vill att den ska vara som den är men jag vill att blomman ska smälta in mer än den gör nu, så jag bara undrar om du vill hjälpa mig med det.? Snälla... Du är ju så duktig med det.

Jag skriver lösenordet och användarnamnet på msn.. Tack på förhand... Kram

2009-05-12 @ 14:40:39

♥Skriv gärna en rad♥: