♥Äntligen♥

Kan väll börja med att jag hade en super mysig dag igår.
Började med att jag vaknade hemma hos älsklingen.
Sen tog vi oss till Trelleborg. Jag skulle träffa Anders och äta sushi för första gången =)
Jag var spänd men hade längtat läänge efter det =).
Först var vi hemm hos mig för att hjälpa Anders att komma igång med att lära sig lite koder så han kunde ändra sin blogg lite till det personliga själv. Efter det bar det av... Spännande var de. När vi fick in maten så satt jag mest och stirrade och funderade på hur FAN jag skulle få in dem där stora bitarna hahaha. Men det gick faktiskt bra, det var verkligen gott =). fick även någon soppa med sjögräs hehe. Mums.
När vi ätit upp tackade jag så jätte mycket, följde varandra en bit sen var det åka hem med älsklingen och bellan till Anderslöv igen där vi för andra dagen i rad hade mys kväll.
Älsklingen tände ljus med doft olja och vi hade lite jul belysning i fönstert, super myys.
När vi tittat slut Barbi filmen med belle natta vi henne och hoppade in i en varm härlig dusch. Finns inget bättre än att ha människan man älskar riktigt nära i en trång dusch :P
Efter duschen satte vi oss och spelade lite kort, fanns en del priser till det som jag inte delar med mig av hehe :P
Sen startade vi en film som vi inte fått sett klart dagen innan, sjuukt trötta, men inte ens igår orkade vi se klart den hehe.

IDAG är dagen jag längtat massor efter. JULSKYLTNINGEN i Trelleborg =)
Min älskling skulle igentligen inte vara hemma så hade tänkt gå själv. men det blev ingen resa för honom så han ville med mig och jag blev sjuuuukt glad. har hoppats hela veckan att han skulle kunna följa med.
Man vill ju gärna ha någon att gå och mysa med.♥

Nu sitter jag hemma och väntar på att hjärtat, bellan, johan och hans dotter ska leka färdigt eller något, dem skulle nog till kulhuset. Efter det kommer Tobbe hit eller så möter jag upp honom för massor med kärlek på julskyltningen =).

Ha en toppen dag alla för det ska jag =)
Kram/stina♥




Kommentarer
Postat av: Concon

Låter helt underbart, hade varit nice att gå på julskyltningen, får väl dra ner Anna och gå med henne till helgen.

Hoppas ni får en toppendag.

Kramis

2009-11-29 @ 11:50:37
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: lina

hej gumman hur går det med min blogg? Pussss

2009-11-29 @ 21:35:41
URL: http://linasabinastrom.blogg.se/
Postat av: emelie :)

2009-11-29 @ 23:41:12
Postat av: Concon

ah jobbigt =/



Nej Anna låg med migrän och så hela dagen =/

Men får ta med henne ut och gå i stan i helgen =)

2009-12-01 @ 13:13:22
URL: http://enjavla.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: