♥ Utmattad ♥

Idag är det 5dagar sen jag fick en kyss eller ens träffat killen.
Detta tar knäcken på mig. I natt drömde jag att han lämnade mig utan tvivel. Han ville inte mer.
Blicken i hans ögon när han vände sig om och gick var ren hat. =(
Idag vaknade jag av största glädje. jag hade fått sms. Han fråga om jag inte kunde följa med honom hem för att han fixade inte att vara utan mig. Jag blev så glad att jag började gråta stora tunga lättande tårar.
jag svarade så snabbt att tårarna fortfarande föll. jag vill verkligen följa med honom hem. MEN, han hade blivit sjuk =( så han åkte hem ensam och nu ska han tydligen iväg till Danmark.
Samtidigt som jag gick tillbaka till den tunga känslan så känns det som en ren vana nu. Man är ju van vid att inte ha han nära mer =( alltid på annat håll och inte vet om han vill vara med mig. tror jag gråtit så mycket att jag är så uttmattad så inget känns som dt spelar någon större roll längre. jag blev inte ens riktigt ledsen när han skrev att han skulle till danmark i morgon och jag gick miste om att träffa honom igen. =(.. men jag tror det är för att jag är inställd på att inte få sms på morgonen, jag är inställd på att han inte vet vad han vill och jag är inställd på att efter jobb är annat viktigare. Så har det i alla fall varit hela denna veckan. Jag är bara totalt utmattad. Hoppas bara att om han kommer tillbaka att inte detta förstör mer än vad det gör nytta. Vill inte känna mig som om inget spelar någon roll längre för dessa dagar har gått så långt. Jag vet han är osäker och jag klandrar honom inte till 100% men vi är två och har båda saker att lära. tycker väll det är lite fel sätt att vara svin kall och avstängd mot någon som man sägs älska i 5 dagar. men men. så är läget nu och nu vet jag inte när jag får chansen att träffa honom igen =( .. Vill inte förlora honom,.. Älskar honom men känner mig så TOM.. Han känns så frånvarande,.

Nu ska jag snart försöka kidnappa min syster till stan. är sjuukt hungrig..
Bara skräp hemma..

Bye. /Stina



Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj! aboslut kommer jag ihåg dig =) skönt du fått tillbaka din dator nu =) tråkigt det är strul med dig och din pojke :(

2009-09-17 @ 14:17:43
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-09-17 @ 15:46:03
URL: http://annyb.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: