♥3månader♥

Fick aldrig skrivit min natta blogg igår så tar en kortis om det med =)

Igår efter att hjärtat slutat jobba skulle vi äntligen träffas efter en plågsam vecka utan honom.
Men eftersom det var fredag och hans dotter skulle komma tänkte jag vara snäll och fråga honom om han ville på after work med grabbarna så kunde jag ta Bellan dem timmarna. Först blev det inte så men sen ångra han sig och någon öl vankades med grabbarna. Kan behövas när man jobbat en hel vecka. Bellan och jag gick och handlade mössa och vantar, gick på lekplatsen i parken och gick för att möta Tobbe vid bussen 19:20.

Idag (lördag) vaknade jag av en puss på armen av mannen jag saknat full hjärtat denna vecka som gått. Uscha säger jag bara, inte en vecka till utan honom på så sätt. Han är min dagliga motivation utan honom har jag ingen ork. Vi har även 3 månader idag och jag var sugen på bio. Men vi får fira dem månaderna när vi har mer tid över, Belle ska hem i morgon så vi ville spendera lite tid med henne =)

Vi har haft en mysig lördag.
Uppskattar allt så otroligt mycket♥

Nu ska jag vara social till hjärtat och sen blir det att krypa ner under täcket,. Äntligen intill dig igen.

Älskar dig Tobbe♥

Natti alla... Sov gott. Stina




Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej hjärtat! Du är inte sugen på att fixa till min blogg? Skulle vara ur gulligt och snäll. Kommer vara dig evigt tacksam... Kram

2009-09-19 @ 22:06:15
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Ingen aning vilken du menar alls...?? den som var gul med två bilder på mig?? kram

2009-09-19 @ 22:27:21
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

finns inget värre än och sova utan dne man älskar..usch för det...så skönt att du fick sova med honom :)



haha vad bra, då är jag inte helt ensam och vara lite efter haha ja dne är riktigt bra!

2009-09-19 @ 22:45:35
URL: http://misseverything.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: