♥Då var det kväll♥

Denna dag har gått otroligt segt. Hade hopp om att få träffa pojkvännen idag men så blev det tyvärr inte.
Han har blivit sjuk och behöver sin tid att vila sig frisk. I morgon ska han jobba och hans dotter kommer så han behöver verkligen få sin lugna tid idag så det förstod jag så klart. Det visade sig att det inte blev Danmark i morgon. Hoppas jag får träffa honom i helgen, jag är rädd för att fråga om jag får komma,. Är rädd för att få ett nej eller att han behöver mer tid. Jag ger han all tid i världen om det är vad han behöver, vill bara inte att han ska känna sig stressad över att träffa mig pågrund av mitt tjat så jag väntar tills han känner sig redo.

I morgon ska jag upp runt 05:00 och antingen ta bussen eller bli körd av Johan till Alstad. Ska in till kontoret jag ska jobba på bla, och fylla i papper och träffa folket jag ska jobba med i 3 månader,. Ska bli spännande. Känns lite segt att gå upp så tidigt en fredag bara hehe.

Nu sitter jag väll mest och försöker bli trött.
Varit iväg och ätit nu för lite mer än en timme sen för första gången idag.
Tack vare min glädje som pojkvännen gett mig idag genom hans ord och sms så har jag fått ner mat med glädje.
Hoppas bara att han kan bli lycklig med mig igen. När jag kollar på bilden som jag har som skrivbords underlägg så ser jag glimten i hans ögon, hans lycka strålade ur honom. Men det tog jag delvis bort. Hoppas att vi är rätt för varandra och lever livet med varandra och kan komma över bråk. Och det finns mycket jag behöver dämpa ner med. jag vill inte lova honom någon förbättring bara att jag ska kämpa bättre. Eftersom han redan nu inte litar på mig och känner sig otrygg vill jag inte ge honom fler lösten han måste konsentrera sig på utan glädje som jag kan ge. leva livet för stunden och inte bli skrämd om vad framtiden har att komma med. Ta en dag i taget och låta framitden komma när den kommer och ta tag i problem som kommer då, då.

Älskar dig Tobias och kan inte tänka mig ett liv utan dig och Bellan!
Älskar er båda. ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att allt kom till en bra lösning trotsallt.. kramar vännen

2009-09-17 @ 22:17:42
URL: http://krolle.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: