♥God natt♥

Nu hoppar jag i säng. Suttit och våndats under några timmars kalas nu. Hatar som sakt kalas.
Alla bara pratar i mun på varandra och skriker för att bli hörda.

Hela dagen idag har jag fått höra att jag kommer att komma över min kille om han väljer att lämna mig.
jag förstår att ni bara försöker vara till hjälp men just nu funkar det inte så bra.
Min pojkvän är mitt allt trots att vi inte haft det bästa förhållandet.
Jag känner mig inte hel för fem öre utan honom och nu tvingas jag antagligen leva utan honom.

jag har varit en så enormt dålig flickvän och jag har inte fått min riktiga chans att bevisa att jag kan vara/är en bra flickvän egentligen. Eller jo, jag har fått mina chanser men jag har varit vidigt kass på att ta dem och nu ligger bollen hos honom. han väljer hur vårt förhållande ska fortsätta, med eller utan varandra. Hatar att inte ha något val men jag får skylla mig själv.. men jag vet att jag försökte, jag var kanske sen på det men den senaste veckan har jag gjort stora steg som jag inte ens tror han riktigt sett.

Han och hans dotter är mer för mig än någon annan någonsin kommer bli.
Hoppas han ger oss en chans till, en chans är allt jag ber om.

Nu ska jag sova. Blir upp tidigt i morgon och iväg. Se om jag orkar ta iväg på festen i morgon, är rätt nere =(
/Stina.



Kommentarer
Postat av: adam lagerström

så skönt med sängen, ska också lägga mig när som

hoppas du sover gott



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-26 @ 00:38:41
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

du ska inte bry dig om vad andra tycker om ditt förhållande & hur det är mellan er, det är ditt val vad du vill & inte vill. Vet själv hur det är då mer eller mindre ALLA är emot att jag gett mitt ''ex'' en ny chans, men det ska man strunta i för så länge man är med på det själv så har dom andra inte med det att göra. Hoppas att allt löser sig för er iallafall.

2009-09-26 @ 01:42:10
URL: http://emach.devote.se
Postat av: krolle

eeee förlåt vännen men du e väl fan ingen dålig flickvän... du gör allt för att få tillbaka honom o han dissar dig.. du e inte den dåliga... kram

2009-09-26 @ 07:04:11
URL: http://krolle.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: