♥Sent inlägg♥

Uscha ja.. vart ska jag börja.
Vaknade i morse över lycklig intill mannen jag vill dela mitt liv med.
Vi hade en härlig kväll och innan jag somnade vidrörde hans mjuka läppar mina i en varm och oförglömlig puss.
Jag trodde vi var tillbaka på rätt väg igen.
Vi vaknade i morse, gjorde vid oss för att ta oss in till trelle.
Han följde med in och drack kaffe, det gjorde mig verkligen glad. Han frågade om jag ville med hem ikväll och det ville jag mer än något annat, vägen var vår trodde jag. Äntligen på rätt väg tillsammans.
Jag gick hem och vilade ut lit och vaknade igen runt 14:00 med ett leende på läpparna.
Saknade honom som om det var första dagen i vårt förhållande.
Senare vid 20 över sex skulle vi ta bussen till Anderslöv. Hjärtat klappade snabbt och jag ville bara träffa honom NU NU NU, hade bestämt mig och lovat honom att inte nämna något om rökningen och bara ha ett fortsatt bra förhållande. Vi möttes upp, jag fick reda på att han skulle komma hem igen fredag kväll, blev skiit glad, tänkte jaa. Då ska jag bjuda honom på bio. Men innan jag han komma med förslaget så kom han med att han skulle iväg och festa med nille =/.. han hade redan snabbt bokat nya planer för helgen och jag var inte med räknad där heller. Jag blev verkligen ledsen eftersom vi inte haft en helg ihopa på 3 veckor och dem senaste 2 veckorna har vi bara träffats 2 gånger på kvällen och båda gångerna har vi haft *** (Min blogg skriver allt här). Min poäng är i alla fall att jag inte känner mig behövd =( han erkände även att hans känslor har minskat för mig. Känns som att han vill ha hem mig när han behöver något. Jag har säkert fel för mig men ljuger min magkänsla?. När vi då var hemma hos honom ikväll blev han sur på mig för att han trodde jag var sur på honom för hans planer när jag i verkliga fall bara var ledsen. han hade sin dotter när vi skulle fira 3 månader och han har bokat upp min födelsedag med henne med för hans ex skulle resa.Jag känner mig glömd och inte viktig för fem öre längre, håller jag på att förlora mannen i mitt liv? glider han iväg och det finns inget jag kan göra för att stoppa det? jag sa jag drar hem men erkände sen att jag egentligen inte ville hem, men då sa han att det är bäst för oss båda för vi kommer bara vara sura hela kvällen annars. Känns som han hade räknat ut att det inte blev något *** så då kunde jag lika bra åka hem..
Som sakt, min känsla kan ljuga för mig men det är ändå en känsla. Allt jag vill är att få det bra med honom.
Jag älskar honom från djupet och det känns som allt jag gör blir FEL.. Han ville inte trösta mig idag när jag var ledsen, känns som jag bara är en börda för honom och jag svär på allt jag har att jag skulle kunna göra vad faaan som hellst för denna kille.
Vill inte förlora honom. Snälla säg att han inte bara har mig för att ta reda på om han vill behålla mig eller ej.
Känslor sinar iväg, =(
/Stina



Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

låter inte kul :( tyvärr brukar magkänslan var rätt..hur mycket man än vill bortse från det... låter tyvärr som han bara vill ha sex, eller så vet han inte vad han vill... förstår inte varför killar inte kan säga något för suck....stor kram!

2009-09-24 @ 00:42:23
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: krolle

tyvärr vännen men t är nog inte den rätta för dig gumman.. som föregående talare sa att de låter som han e ute efter lill C o inte hela paketet.. vilket gör att de blir helt fel finns här för dig..

2009-09-24 @ 06:58:12
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag är inte med dig för att ha sex... Hade fallet varit så att jag bara ville ha sex med någon så hade jag ju haft det med någon som var där på samma vilkor... Hade ju inte lagt ner tid på oss i så fall för sex är inte så stort för mig att jag hade satt mig i ett förhållande bara för att få det...

2009-09-24 @ 07:57:24
Postat av: Anonym

Det kan ju faktiskt vara så att du tar dö på ert förhållande med ditt snack om rökningen, jag förstår dig på ett sätt, men det kan oxå bli för mkt. Sätt er ner diskutera det. Då vet han vad du tycker. Och kanske kan ta det till sig och ev sluta röka en dag. Men det ska vara på hans vilkor. Det e inte så himla lätt att sluta när man väl börjat. Och det e defenitivt inte lättare när någon tjatar och gnäller på en. Du har blivit tillsammans med honom och då visste du att han rökade. Då skulle du ju inte blivit ihop med honom från början. Man kan inte styra en annan människa. Det ska vara på lika vilkor. Tänk på det innan du klagar på din magkänsla. Han kanske vill ha lugn och ro. Börja tänka på ditt agerande istället. Så kan det säkert bli bättre oxå.

2009-09-24 @ 15:53:22

♥Skriv gärna en rad♥: