♥wiiiiiiiiiii♥

Äntligen.
Finner knappt några ord..
Men äntliiigen... =)..
Han sa han älskade mig,. Jag var så nära på att ge upp hoppet. Trodde jag var en han försökte glömma.
Har inte varit så lycklig som jag är nu på länge.
Önska jag kunde göra honom lycklig tillbaka på något sätt.
Han betyder såå mycket för mig. Och jag kan inte visa det =(

Ett sant motto,. - För att känna av riktig lycka måste du varit jävligt djupt nere först.

Min pojkvän är så sjukt underbar och jag är såå dålig på att visa det =(
Han är sjuk idag och fick ändå ett sälj på sitt jobb men hemmifrån, hur grymt är inte det!!?.
Skiiit grymt ju.. Är så jävla stolt över honom, önska han kunde känna känsan inom mig för honom.

Älskar dig hjärtat. mer än ord kan säga.♥




Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: tack. Men du vet väl att du har varitinne på min blogg förut? jag har bara bytt design!

Vad görs då? KRAMAR PÅ DIG! :)

2009-09-17 @ 15:57:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Concon

Tycker inte du verkar vara dålig på att visa hur mycket han betyder för dig, alla de senaste inläggen visar ju på det.

Du är ju en helt underbar tjej, han kan skratta sig lycklig av att ha någon som tycker om han så mycket som du gör, har inte träffat dig så mycket eller känner dig så väl. men kan ju se utan glasögon bara här på bloggen om hur mycket han betyder för dig. =) hoppas allt kommer gå bra för er <3

2009-09-17 @ 16:05:43
URL: http://enjavla.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: