♥2 dagar i rad!♥

.. oj oj oj,, får nog ta tempen och lägga mig ner.
Andra dagen i rad som man tar sig tid att blogga nu =).
Ville väll mest tillägga att i morgon är det FREDAAG!! Lööning och shopping dax ^^.

Men jag antar att ni inte missat det och att min längtan är lika stor som er =).

Har börjat drömma myket skumma drömmar, tänkte försöka tyda dem på något sätt eftersom dem gör mig väldigt nyfiken. Drömde även att jag och Tobias började prata så jag fick träffa Belle igen som jag saknar otroligt mycket, men drömma kan man =(.  (Gör ont långt in i hjärtat vid tanken att man förlorat den lilla finna varelsen).

Nu ska jag snart spela på mitt xbox och på ett skräck spel jag köpt mig.
William var på gymmet innan och vågar INTE spela det när jag är ensam, riiktigt läskigt hehe^^.

Nu står han och lagar god midda till oss som jag snart ska trycka förbi strupen och ner =)

Hunden Bazze ligger och sniffar i luften, tror visst jag såg en kottlett rulla förbi i ögone på honom hihi =).
Men han får ingen jackpot, maten är VÅR!... gooottt.. Nej om man skulle springa ut i köket, dra ner williams mjukis byxor till knäna och sen putta på honom och skrika, TIIIIMBER,,

Jag kanske är hemsk, men om man lägger till rolig där blir jag ju faktiskt hemskt rolig haha :P.

Love & Hugs /Stina




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: