♥Dax...♥

För ett nytt inlägg..
Man är ju så duktig på att blogga eller inte!.
Har varit mycket med jobb och bil sista tiden.
Har beställt lite saker och mer ska komma till min lilla bil.
Blir ny färg, nya lampor, nya högtalare m.m
Har varit iväg och tittat Anders sjunga i kyrkan idag =) Trevligt.
Var nyss på Mc donalds och det var godare än någonsin efter en ganska kraftig hunger haha.
Nu sitter jag och William och segar och det är dax för jobb och födelsedags träff hemma hos päronen.
Har inte hänt så mycket kul förutom att jag sitter och väntar in att min lön ska komma så man kan komma igång med bien ^^. Har redan fixat en kille som ska hjälpa mig med det mesta, verkligen guld värt och dels utom gör han det gratis <3.

Nej tyvärr ska jag tråka vidare nu.. Bye. Kram



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: