♥trööööött♥

Är så sjukt jävla trött.
Trivs inte direkt på jobbet eftersom det är sjukt ansträngande hela tiden. Man vågar knappt andas utan ögon bränner i nacken på en. Hårt arbete hela tiden och det antecknas om du sträcker på dig, suck!..
Nja, nu överdriver jag kanske lite men då är det verkligen lite.

Fick post från tradera både igår och idag =).. så nu har min fina tröja och mina leggin kommit ^^.
Alltid kul med jul =).

Beställde denna tröjan & dessa legginsen, båda plaggen helt nya.


Nu sitter jag bara helt ensam, eller ja, hunden Bazze ligger intill. Satt nyss och spelade mitt nya spel på xboxet men nu blir det faktiskt duschen innan William kommer hem.

Se hur länge jag pallar vara vaken idag, bara tanken på att det är jobb igen i morgon får mig att vela ta drastiska beslut.

Lite kul är det i alla fall med pengar så jag kan börja göra vid min bil snart ^^.
Har nyss köpt ny färg till den och nya backspeglar, även ett nytt märke och lite annat skoj =).
Känner ju e kille som ska hjälpa mig med allt helt gratis, verkligen super snällt. ♥
Lovar att ta före och efter bilder när jag väl kommer igång =)..

Nä uscha, nu blir det en varm härlig dusch.
Bye alla,
Kram på /Stina




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: