♥Vem är jag!?♥

Hur hittar man svar på frågor som bara jag har?
Svar som finns inom mig men som om jag någon annan var!
Vilka är alla demonerna inom mig och varför atackerar dem dig?..
Varför kan jag inte längre kontrollera den jag bivit?
Som om jag är ett varndrande manus som någon annan skrivit.
Hur var jag när jag endast var mig? när jag skrattade och var lycklig, finns det några svar så säg.
Jag är så trött på mig själv att jag inte vet vart jag ska bli av,
tack vare allt jag gått igenom är alla dagar fulla av krav.
Jag är tydligen en bitch som lätt ber om ursäkt men ballar ut snabbt igen,
hur kontrollerar jag den del av mig som är min innre ovän?.
Finns det svar som ens är i närheten av dem svar jag behöver för att komma tillbaka till den jag var?,
eller är mitt liv numera bara en jävla massa frågor utan svar?.
När jag blir ledsen slutar jag tala men faktum är att jag behöver gala.
Skrika ut allt som sitter fast inom mig, skrika så informationen inom mig går fram till dig.
Mina tankar blir bara fler och tårar faller ner.
Jag vill bara berätta hur jag känner och mår men hoppas orden står skriva i varje tår.
Undrar många gånger hur jag lyckas vakna varje dag när jag för länge sen släppte livets tag.
jag dog nog för länge sen och detta är helvetet jag varje dag vaknar i, vem är jag, vilka är ni?
Jag försöker alltid hitta det lilla ljuset som sägs finnas när allt ser mörkt ut,
men inom mig sitter jag och ända ljus som syns till är när jag genom ögonen tittar ut.
Jag kan som sagt inte prata när jag bryter ihop,
så min text är lite av ett hjälp rop.
Hoppas att någon hör innan en annan liten del av mitt egna lilla jag dör.
Jag vill inte börja med antidepp, ett piller pepp?..
Kommer jag någonsin bli den jag en gång var?
Ytterligare en fråga utan svar!..

Glöm inte att älska dig själv...
En dag finns du inte Kvar!..

Är nere i en mega svacka nu,,,
Bye alles.




Kommentarer
Postat av: Dionysos

Många är proven du kommer att få

Vänner och tankar kan komma och gå

Det svåra blir dock lite lättare till slut

Bara du kämpar och försöker hålla ut

Håll i det lilla sista hoppet du har

så vinner du lätt och det starka blir kvar

Du kommer att lyckas och en gång få frid

Tänk bara på att det kommer att ta tid

Försök att prata med kompisar, en vän

Vill du ha hjälp, kan jag skriva igen

Tårarna som kommer är nyttiga för dig

Ingenting är bättre än få öppna sig

Du vet ej vem jag är eller var jag ens bor

Spelar ingen roll vad du tycker och tror

Jag hjälper dig om jag kan, vill gärna få se

Om du kan vända dig mot vinden, och slutligen le

Kämpa på...ALLT löser sig......Kram

2010-04-30 @ 23:14:12
Postat av: S

Vart jobbar du?

2010-05-04 @ 10:56:00

♥Skriv gärna en rad♥: