♥Betydelser♥

Har så mycket fint i mitt liv som har så stor betydelse för mig.
Ibland så missar man allt man har för man hänger upp sig på det som känns så otroligt långt bort.
Allt har sin tid punkt slut,..

Jag träffar en underbar kille som jag fattat tykke för, har min familj, mina djur, mina vänner och en lång framtid.
Jag saknar fortfarande egen lägenhet. Fredrik har sin lägenhet som jag fick en nyckel till som jag kan vara i när jag vill och det är jag otroligt tacksam och glad för men självklart vill man ha sitt eget med och först innan man flyttar ihop med någon på hel tid. Sen vill jag att man skaffar ett nytt ställe tillsammans, för mig finns det inte att man flyttar in till någon. Jag vill även ha fast jobb så jag vet att jag alltid har en fast inkomst. Jag har jobb med bra inkomst men inte fast och tivs inte fullt ut. Anledningen till att jag inte trivs helt är för att det är mycket lika jobb hela tiden och ränsa ogräs är inget för mig men det är ett jobb och dem flesta kollegerna gör verkligen min dag. Jag är otroligt tacksam över mitt jobb det säger jag inget om.

Idag söndag: En lugn och skön dag, hela helgen har varit väldigt lugn faktiskt. Myst med karren och segat på soffan ^^. Fredriks kompis var nere och stannade över så vi grillade och spelade lite spel annars bara lugnt. Idag var vi hemma hos Fredriks päron och åt mat och drack kaffe, härligt att bara ta det lugnt. Nu är det semester för mig och onsdag är det löning. Har planer på att göra vid bilen denna veckan. Slipa ner, byta färg och snygga till lite =).

Nu ska jag slira runder på internet fram tills jag ska hämta hem Fredrik från mötet.
Ha en skön söndag♥



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: