♥Kan inte♥

... Hatar att jag inte kan styra känslor, kontrollera mig.. Låtsas som jag inte bryr mig ett skit,, varför??..
Jag borde hålla mig ensam utan vänner, rubb och stubb för jag blir så lätt ledsen..
Det jag skrev till dig betydde något för mig men du bara radera det!!!..
Dumt att skiva av mig här eftersom det finns pissfittor som alltid ska klanka ner på en men detta är min blogg och mina känslor och just nu är jag kanske överdrivet ledsen eller faktiskt har rätt till att vara ledsen för att det jag skriver blir raderat... Just nu känner jag faktiskt till och för att bryta ALLA band med dig för det!! Ja så ledsen blev jag... Tänker inte ens prata med dig om det... Nu ska jag gråta, duscha och dra iväg oh äta sushi med Anders..
Bye och TVI fan på vissa saker



Kommentarer
Postat av: AnnA

Skit i de där dryga bitchiga pissfittorna! De har inget liv... Eller, det liv de har är de inte nöjda med, därför måste de klanka ner på en så vacker tjej som dig.

Skriv precis de du känner för.. För det är DIN blogg och ingen annans!

Kram på re

2010-08-18 @ 20:58:20
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Jag har blivit exakt likadant. Känner mig som ajg borde krypa under en sten eller något och abra stanna där och vara totalt ensam hädanefter. Vet hur du känner dig. Vet hur det är när allt känns värdelöst. Puss och Kram på dig gumman.

2010-08-21 @ 16:33:50

♥Skriv gärna en rad♥: