tänk om...

Ja tänk om man kunde bli lite bättre på att blogga.
Känns som man inte är hemma allt för ofta längre och efter jobb är man totalt slut i huvudet.
Sitter i alla fall just nu och jagar musik till en skiva som man kan köra i bilen. Ganska trött på musiken som går runt och runt i bilen. Funderar på att sälja min bil som gick rakt egenom besiktningen nyss. Kanon bra bil =)
Men det är en 92-a och den börjar bli lite rostig.
Har kanske en ny på gång, antingen är det en 97:a eller en 02:a Fredrik var inte säker. Blir en Ww Polo i stället då =). Älskar min söta lilla bil men inte fel med något nyare =). Man måste ju komma loss med det =).

I mitt liv sker inte så mycket just nu.. har dejtat en del då jag tröttnar snabbt och är ganska lite för förhållande och varit i snart ett år. Jag träffar en som heter Fredrik nu som är super duper härlig =).
Ja man ser vad som sker, en dag i taget.

Vi hade skott drama i trelle imorse. En tjej vid namnet Marie järvinen 82:a .. skänker henne en tanke.

Jag har gjort en grupp på facebook som heter Låt kamphunden få leva vidare i Sverige.
Den skapade jag då lagen om att avliva alla valpar diskuteras. Det gör mig rasandes...
Jag gjorde en liten film i deras ära <3

<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade skott drama i trelle imorse. En tjej vid namnet Marie järvinen 82:a .. skänker henne en tanke



Vet du vart det hände och vart hon blev det???

2010-08-04 @ 00:56:33
Postat av: stina

Ja men minns inte vad gatan heter.

Över ett nagelbygge vid kattens läkargrupp i nr 18

2010-08-04 @ 18:17:30
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, men då kan jag säga att hon inte var en 82:a för denna kvinna som blev utsatt för skott dramat var en kvinna i 33års åldern och håller på med droger. Vi har vårdtagare i det huset och jag jobbade den kvällen plus att min kollega bor i det huset och det var hennes granne. Så glöm vad du skrivit. När du inte vet något ska du inte skriva något heller för det du skrivit är bara lögn. Vill inte hoppa på dig men vill bara rätta dig så ingen annan skriver att du ljuger.

2010-08-06 @ 01:32:16
Postat av: fredrik

hon heter marie som blev skjuket och ja hon håller på med droger tyvärr .. känner själv henne sedan många år och jag vet vem det var som skjöt och vilka som var där .. och hon är 29 så var du fått 33 ifån har ja inte en aning om och stina vet vad hon åpratar om du vet där imot inte så mycket ..

2010-08-06 @ 10:51:33
Postat av: Anonym

Jo, jag vet vad jag pratar om. Min kollega som berätta och hon har pratat med polisen. Så ja jag vet visst en del ja. Plus att jag själv brukar springa i den trappen nästan varje kväll när jag jobbar. Plus att jag vet en del ja. Det gör man på grund av mitt arbete. Plus har inte hon en egen talan? Haha

2010-08-08 @ 23:56:37
Postat av: fredrik

snack e snack .. klart hon har ! men arbete hit och arbete dit .. ja får reda på mycket i mitt arbete men finns något som heter tystnads plikt .... men den infon du fått e felaktig hon e 29 ska bli 30 nästa år ! och det var 4 st i lägenheten . och jag råkar känna alla som var där och har pratat med dom .. sen vågar du inte stå för vad du säger eftersom du skriver anonymt !!

2010-08-09 @ 11:34:08
Postat av: Anonym

Jag vill kanske vara anonym på grund av att jag vet vem både du och hon är. Eller har hört ganska mycket om er.

2010-08-12 @ 00:18:28
Postat av: fredrik

jaså ?? men då e du ju riktigt jävla feg och om du nu vet vem vi e eller känner oss så borde du ju vara rak nog i ryggen och stå för vad du säger !! och bara för man tror man e anony e man inte det finns något som heter ip nr och det går att spåra till ägaren av det internet abonemanget och vilken adress det e reggistrerat på ;)

2010-08-12 @ 13:13:23
Postat av: Anonym

Nämen av fan. Du menar inte att det finns något som kallas ip nr. Tror du verkligen aatt jag är så dum i huvudet så jag inte vet att jag är helt anonym. Det är därför som jag inte behöver skriva något namn ju. Plus att jag inte känner er och skulle inte vilja heller. Brukar bara se henne på lycktoran när hon gör bort sig varje gång. Plus att hon har en ny kille varje helg, snacka om att få dåligt ryckte om sig. Fast det har redan. Haha jag skulle inte vilja röra henne med tång ens. Vänta bara tills det tar slut mellan er så ska du se vilket helvete du kommer få. Hon kommer att säga till alla att nu våldtagit henne eller misshandlat henne. Eller mycket annat. Allt hon säger är bara lögn. Ja, man kanske ska till lyckterna på lördag och se om hon kommer och gör bort sig igen så man kan skratta åt henne. Eller se henne hålla på med någon ny kille igen. För det är väl snart dags för henne att skaffa någon ny. För snart skriver hon på bloggen hur olycklig du gör henne och bla bla. För andra ska tycka synd om henne och illa om dig. Så jag säger bara en sak till dig se upp för den tjejen för hon kommer ge dig problem någon gång. Plus stackars dig som inte vet ett skit om henne örk.

2010-08-13 @ 03:10:29
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Hahahahaha luktar Madde lång väg här....

2010-08-15 @ 10:23:23
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Manne

Luktar Aliana apa lång väg... Ge upp aphjärna..

2010-08-16 @ 14:24:39
URL: http://tweeniez.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Aaaaaw, kunde du inte komma på något bättre :) Sött!

2010-08-18 @ 12:09:56
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Manne

Hahaha

2010-08-22 @ 14:25:18
URL: http://tweeniez.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: