♥Mysko♥

Idag gick jag upp tidigt för att dyka upp på min första träff med psykolog.
Jag var skit nervös igår kväll och i morse och den första kvarten där men sen lugnade det sig lite.
Jag fick en kille fast jag önskat en tjej men han var faktiskt helt ok.
Jag fick papper med mig hem där jag skulle kryssa i vad jag gjorde varje timme och sen hur jag mådde på skala från 0-10 inte varit över 5 en ända gång idag och 0 en gång =/.
Jag hoppas verkligen det funkar att gå och prata med någon för jag är verkligen less på att må dåligt =/.
Tänker hålla mig singel och ganska mycket för mig själv tills jag hittat mig själv. Jag är ganska dålig att träffa vänner och få ork till det. Så jävla depprimerad hela tiden, suck! Jaja mot bättre tider =)
Inget händer om man inte gör något åt det =).

sov gott, upp tidigt och ha sista kurs dagen i morgon.



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: