♥Älskade♥

Älskar mina underbara underbara vänner..
Jag hade en liten svacka innan idag då jag påmindes av tiden då jag blev misshandlad.
Jag blev ganska så knäckt av tanken men nu mår jag bra igen och det är enbart tack vare mina underbara vänner..
Jag tror aldrig jag sett människor stå upp så mycket för en annan människa som ni gör..
har sakt det förut och säger det igen,,, finner FAN inga ord för vad ni är för mig ♥

Läser era kommentarer om och om igen och fäller glädje tårar.. TACK för ni finns för mig..
ÄLSKAR ER♥

Och sen till er som väljer att klanka ner på mig..
JAG önskar inte att alla ska tycka bra om mig för hur skulle världen se ut då.. Men det är tack vare människor som ni som krig finns,,, man kan inte tycka i tysthet. Det är HELT ok att tycka bra som dåligt men varför är det så otroligt svårt att stå för sina ord? Det är alltid likadant.. Massa onödiga kommentarer men aldrig några namn, dock inga ärliga namn.. Så om jag är patetisk som vågar stå för MINA känslor och dela med mig av dem TROTS att jag vet att ni som klankar existerar där ute och är snabba på att trycka ner vad är då ni som inte ens kan stå för era ord, era tankar och era känslor... Ni sviker inte mig genom att göra så,, tro mig.. Ni sviker bara er själv..
Stå för det ni säger eller håll det för er själv.
Behöver ni prata anonymt med någon så sök hjälp..


Puss på er ^^



Kommentarer
Postat av: andan

christine <3 U2 vet inte de bara är ngt med dig som får en så lycklig och glad =) har nog aldrig gillat en människa lika mkt som jag gillar dig, du e bara så jävla underbar bättre vän och medmänniska får man verkligen leta efter <3



kommer alltid att stå upp för dig <3

/din anders <-@ <-@

2010-02-01 @ 22:48:06
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: andan

u will never go down on my duty! ^_^

2010-02-01 @ 23:08:32
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman.

Hoppas allt är bra.

Läste längre ner i bloggen om ngn flytt?

Vart ska du flytta? När ? Själv? Puss

2010-02-02 @ 10:08:20
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snäckan.

Ahh okej, då är jag med.

Jaså? Det har inte ordnat upp sig mellan dig och mamma ännu då? :/ Trist.

Du får söka till Helsingborg nu tycker jag :D

Puss

2010-02-02 @ 19:23:47
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: malin

tack för du finns där för mig & ja du har fattat min blogg rätt, de är slut, men de är inget jag vill ta genom nätet så vill du veta hela historian så bara hör av dig på mobilen eller något :)

tycker vi borde ses någon dag, orkar inte riktigt ta mig till malmö men vi kanske kan ses i hbg någon dag ? bor i skåne nu mera liksom :)

2010-02-02 @ 19:44:40
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: