♥En lättnad♥

.. En så otrolig lättnad. Efter jag skrivit mitt inlägg här i bloggen igår började mina vänner undra vad det handlade om. Jag drog mig först för att berätta och brast i gråt.
krolle var den första som fick veta. Och vilken enooorm lättnad när jag pratat färdig med honom om det,. Han dömmde mig inte, han FÖRSTOD!!,, jag trodde inte han skulle dömma mig i heller men jag trodde verkligen INTE att han skulle förstå mig och min känsla jag haft i all evighet. Han visste till och med direkt vad det handlade om.. Helt sjukt, snacka om att ha en vän som har tagit sig till att lyssna och förstå en,, en SANN vän.
Jag berättade även för Anders som oxå genom bara mitt blogg inlägg förstod vad det handlade om,. Vi snackar alltså om ett helt jävla år senare och dem visste...
Jag finner INGA ord över min lättnad.. Mår så sjukt mycket bättre nu, går inte, jag svävar.. Ett HELT jävla år har jag plågat mig själv av detta,,,.. Det är ganska lång tid att hålla en sak inne som tar på en. Jag berättade även för Daniel och satte sig in i sitsen och förstod... Sen pratade jag med en till,, ja, personen i frågan.. Den ända som verkligen vet ALLT, förstår ALLT... efter ett år.. ALLT!,, den ÄNDA!..
Underbara känsla,,, jag är inte ensam med denna känsla.. för jag vet en till som bär den exakta känslan.
Nycklen till friheten,,, den hittade vi.
Ja det kommer skrivas ut här vad det handlar om.. Men innan dess ska jag pratat med alla mina närmsta vänner och just nu finns det några kvar... Ingen ska få veta via min blogg innan mina vänner får höra det av mig,, för vad vore jag för vän då?.. först vågar jag inte lätta mig för dem sen slänger jag ut det på min blogg.
Kanske vissa av dem har förstått vad det handlar om via detta inlägg men kanske inte och då kommer ni får veta♥

ÄLSKAR mina vänner och min FRIHET,,, vore det inte för mina vänner och för DIG!.. Skulle jag aldrig känna som jag gör nu... TACK...

Ps!,, Sen måste jag bara nämna min bästa kill kompis än en gång.. Krolle.. Han skrev ett inlägg i sin blogg till mig igår efter jag lättat mig för honom... Måste bara länka er till honom och hans inlägg. www.krolle.blogg.se
Älskar dig vännen.. Tack för ditt inlägg, värmde hela mig. ♥

Idag har jag varit iväg och ätit sushi igen ^^ muuums,,,.. Krille hängde med mig och Anders med idag.. Vi skulle egentligen se film om inte krille backat ut efter maten,, trist... Blev film för mig och Anders hemma hos mig på mitt golv =/. i det trånga bland allt skit jag samlat på mig och ska göra mig av med nu innan flytten... Imorgon blir det att packa,, tänkte sticka till Anderslöv med.. hälsa på Emma & Krolle men det vet dem inte än,, eller ja kanske nu :P... och gå en promenad med dig...

Tack för en bra dag..

Natti...



Kommentarer
Postat av: andan

I will always protect u and defend u andbe the heart u need when u nead't I will never leave your side nomather what!



U are my dearest friend in this world, If I lost u I go insane!



I love U

<3<3 <-0

2010-02-10 @ 21:26:48
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: