♥Jodå♥

.. Min onsdag blev just så lyckad som jag ville ha den till =)
Blev hämtad av dig idag.. Vi pratade lite om allt möjligt och har sms:at en massa om saker som bara rör oss. Vill bara att du ska veta att det känns riktigt bra att träffa dig igen.. Vi delar samma förflutet, samma tankar och samma känslor. Så jävla skönt att äntligen få ordning på tankar och frågor.

Så nu sitter man i Anderslöv hos Emma & Krolle.
När jag kom innan för dörren sprang lilla Trinity in i min famn och skrek stiiiiina,, sen sa hon till alla,,, Stina hää.. (Stina är här).. Så underbar liten.. Bara 2år.
Jag ska sova här tills i morgon.. Ska hålla sällskap i Lund och hemma när Krolle är iväg..

Nu är det bara jag och Krolle uppe.. Han sitter typ och grovhånglar med min dator och hotar att döda den i mellan åt.. kärt förhållande ^^

Nu blir det tv en stund..
Natti alla.



Kommentarer
Postat av: andan

haha, snart sitter nog din dator i väggen =P



skönt att äntligen låta trycket pysa? =)



2010-02-11 @ 17:41:18
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: mariana DG

söt blogg

2010-02-18 @ 10:47:41
URL: http://marianadg.com

♥Skriv gärna en rad♥: