♥Lördag..♥

...Ja just ja, lördag är det idag INTE söndag..
Är verkligen tootalt lost på dagarna.

Igår var jag iväg och firade min vän Anders som fyllade 24år. Grattis än en gång =)
Hade varit hos william på natten så Anders mötte upp oss på mc donalds vid 15:00 så åt vi något.
Sen körde William mig hem och Anders kom någon minut senare. Vi satt och pillade på internet, pratade och firade lite genom att umgås. Vid kvart i 7 gick vi ner mot stan för att träffa fler och för att äta sushi.. MUMS!Blev dock lite för bra för mig haha,, Åt en jävla massa bitar så jag fick ont i magen och det höll verkligen i sig hela kvällen, suck. Vi gick in om lycktan innan vi tog bussen mot Malmö kvart över 9.
Vi drog till en karaoke bar.
Det var trevligt och många bjöd verkligen på sig och sjöng. Men jag och jessica var INTE lika bra på det =).. Vi undvek allt som hade med att sjunga och göra!..
Vi undvek det mest för att hamna i histori.. Menar, hur många skulle bli utslängda från en karaoke bar för att dem sjunger FÖR falskt?... Nej historia hade det blivit säger jag bara.

Har fått flyttat min säng till Anderslöv nu =) Tack Krolle för den hjälpen =)..
Som jag brukar säga,, där sängen är där bor man så nu har jag flyttat på heltid,,.
Sitter hemma hos William nu som ska bjuda på en skräck upplevelse... FILM då alltså...

Over and out.. Fuckers!
Ses där inte solen lyser... Där epa är den moderna världen =).
ANDERSLÖV!♥



Kommentarer
Postat av: andan

Tack gumman =) tack för pressenten, får hämta den ngn gång sen =)



Du sjöng ju med iaf, så lita sjöngs de allt =D



Lycka Till så jäkla mkt i Anderslös, hoppas att du kommer att trivas, ska besöka dig så mkt jag kan haha,

iaf en gång i veckan, eller en helg eller ngt =)



Du börjar ju snart jobba i trelle, härligt



Take care my dear friend <3<3!

2010-02-28 @ 13:19:46
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Naaaj nu får du blogga gumman! :)

2010-03-02 @ 15:26:50
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: cecilia

härligt att höra! bra med mig med (:

2010-03-02 @ 19:46:36
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: