♥Lycka♥

Lycka är när man äntligen ska flytta hemmifrån =)
William kom hem till mig runt 14:00 för att hjälpa mig med mina saker,,, packade in i bilen och mot huset =).
Vet jag tackat tusen gånger,, men William, - TACK för all hjälp.. Du är guld ♥

Mamma & min styvpappa Ola hängde oxå med och hjälpte till med gardinstången och min tv bänk som fick lämna oss igen =( Tyvärr var ju självklart inte tv bänken hel =( SUCK.. Men men,, får börja någon annanstans då.

Nu sitter jag hemma hos Emma & Krolle, blir att sova här i natt och fortsätta i huset i morgon..
Har dock ingenstans att sätta sakerna än,, SUCK igen.. Jaja,, allt blir bra så småning om,, det e jag heeelt säker på..

Nu sitter man och saknar kramar igen så,,, William,,, wheeer the fuck are you?...

Ska sätta mig och koppla av innan det blir soffan =) titta house med mina underbara vänner och sen sova!

Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Conny

Vadå? tror du att jag är för klen för att jobba med det?

2010-02-23 @ 23:20:53
URL: http://enjavla.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: