♥TACK...♥

Patrik för en jäättee trevlig kväll igår och GRATTIS än en gång..♥

Började dagen lugnt och skönt =).
Vid kvart i fem började jag gå hemmåt Karoline för att ha en mysig kväll med henne.
Blev lite andra planer men det dög för mig det med =)
När jag kom fram till henne hade Micke hansen oxå dykt upp så vi satt och pratade lite saker som fick en att fucosera framåt. skönt.. När Karoline hoppade in i duschen gick micke för att prata i tele och jag ställde mig med maten. Ris och chickenbits, gott gott..
När maten var färdig satte vi oss för att äta. Jätte mysigt med levande ljus och trevligt sällskap.
Efter en stund lämnade Micke oss så vi fick lite prastund för oss själv och gjorde vid oss lite för att dra hem till Patrik som fyllde år.. När vi kom dit var inte så många kommna men det gick snabbt att fylla köket =).
Jag hade suuper trevligt... Tack för en trevlig kväll

Grattis igen Patrik... En sista gång hehe.


Har bilder från festen men självklart så kan jag inte längre lägga in foton på min dator =(.. Måste göra någon inställning igen.
men jag ska försöka få rätt på det och få in några här =)..
Efter festen drog jag med min gravida Karoline hem. Ville inte låta henne gå själv och sen ville hon ha fotona med =)

Idag blir det hem till Karoline igen för att spela bingo och mysa...

Ha en bra dag..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: