♥The key♥

Igår efter min systersons dop hämtade William mig. Vi drog hem till honom och hade han och min tid ^^.
Innan dess drog vi in om Emma & Krolle för att hämta min nyckel till min nya bostad,, så sjukt nice♥. Eller ja, VÅR nya bostad... Längar till helgen då jag äntligen bor på ett nytt ställe..

TACK!! William och Bazze för en underbart härlig kväll, Bästa kvällen på mycket länge.
Och duschen, den var oslagbar =). ...
William, -Du är en av dem bästa och härligaste människor jag någonsin träffat. Känner mig verkligen trygg med dig...
Så ännu ett tack men denna gången för att du är som INGEN annan♥

Vaknade tidigt i morse,, lite FÖR tidigt hehe,. Vi låg och pratade lite men japp, jag somnade om när du gick ut med Bazze,. Vaknade till när du kom in igen och klev upp för att ta en av dem längsta duscharna på mycket länge. Så skööönt. Sen plockade du fram frukost och slängde oss på soffan, däckade i hög och vaknade till rätt snabbt igen hehe. Så jävla underbart att ha en vän som dig..

Någon stund senare ringde Martin.. han skulle äta i Anderslöv och undra om jag var där..
Nja, jag var i Klagstorp men William körde mig dit eftersom han skulle till sina päron och sen träna.
Jisses, jag avslöjar ju hela hans dag med,, får backa lite haha :P..

Efter jag ätit med Martin körde han mig hem till Emma & Krolle... Får verkligen fjärillar i magen varje gång jag ska hem till dem. Älskar mina vänner något så enormt mycket och jag är så sjukt obeskrivligt tacksam som har dem i mitt liv...♥, Emma bjöd på sitt berömda bak,, denna gången choklad bullar. Umgåts och varit och besökt huset.. Vill flytta NU!..

Nu ska jag packa lite things... I morgon blir det upp tidigt igen och iväg för att skriva på papper till jobbet.. WII!♥

SERIÖST vad bra liv jag har nu!.. LOVE IT..

Och Poff.. Tack för du körde mig till Trelle... Snö och skit men du ställer upp. Dock skulle du till gymmet i Trelle med,, men ändå ♥...

Love to YA all..♥
/Eder Stina

 



 


Kommentarer
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Du är så jävla vacker gumman. Har sagt det många gånger men jag tycker att du brode höra det om och om igen. Skönt att ditt liv är på rätt väg. Är dock avis på alla som får hänga med dig och träffa dig för att inte nämna prata med dig. Igen så jävla vacker! Önskar jag fick lära känna dig ordentligt. Puss och Kram.

2010-02-23 @ 17:19:28

♥Skriv gärna en rad♥: