♥Fredag♥

Ja igår var det fredag.. jag tänkte bara sitta hemma och ta det lugnt men så blev inte fallet, skulle DOCK följt min magkänsla =).. Mange kom och hämtade mig, vi skulle dra ut till skogen för att slänga ut foder till stckars bambina,. Det var bara det att vi körde fast MITT ute i skogen,, vi kämpade i 2 ½ timme med att komma loss men NEJ!. det blev mörkt och vi satt där ute med två stora hundar i bilen.
Till sist ringde vi Jonas och han drog sig lite men kom och räddade oss,. Så ca 5 timmar satt man fast i skogen och jobbade sig loss. Sen körde jag och Mange hem till Mange. han lagade god mat och sen blev det film..

Dock somnade jag till 3-4 gånger på soffan så ringde Daniel som kom och hämtade mig..
Magnus och jag hade drukit en del så han kunde inte köra hem mig..
Vet inte om det var fullan eller nyfikenheten som fick mig att ringa efter en kille jag haft kontakt med på nätet haha. Han och stoffe kom och hämtade mig och körde mig hem =).. Trevliga människor. I morgon bär det av hem till dem för att titta film. Träffa stoffes fru och alla djuren =)..

Chansar man inte vinner man inte... Aldrig fel med nya vänner =)..
Tack Daniel & Stoffe... Ses i morgon =)

En liten bild på Daniel i all heder =)




Kommentarer
Postat av: Nina

Det ska jag komma ihåg till nästa gång =) Hoppas du får en trevlig lördag nu. Kram

2010-01-16 @ 22:52:39
URL: http://themis.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: