♥Hur!?♥

... Hur kan jag förklara mina känslor i ord? Känslor som känns större än våran jord.
Hur kan jag få dig att förstå?,, Ett hjärta kan inte fortsätta om det slutar slå.
Känslor rusar genom min kropp, jag försöker lugna ner dem men finns inga stopp.
Jag tänker ditt namn, ser en bild av dig och känner hur hela kroppen börjar leva som om döden inte existerar för mig, aldrig någonsin för mig.
Jag ser dagar gå så sakta förbi och tillsammans går vi.
Att titta mot dig och veta att du är nära intill men ändå så långt bort gör livet skakigt och är rädd för det ska bli för kort. Du har satt känslor i mig jag inte trodde fans du får mig att vela säga ord som inte existerar, ord som jag inte förstår. Allt jag kan säga dig är att jag älskar dig! Du får mig att tro, hoppas och längta!..
Alla har vi en framtid, du, jag dem... Låt mig få vandra vid din sida och låt oss ta många stop för att se in om och dela all kärlek i världen. Låt inga bråk komma nära det vi är tillsammans, låt lycka och kärlek övervinna allt,. Låt OSS vara ett!. Älskar dig Tobias Rasmusson.. Du och jag och mot varje dag i taget... Lycka är att värdesätta något litet stort... Jag värdesätter dig ♥




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: