♥Känslor♥

.. Uscha... =(
Varför måste man ha så många känslor i kroppen och ingenstans att placera dem?.
Ska man vänta på någon som inte vet om jag är tillräckligt värdefull att leva livet med eller ska jag gå vidare mot min vilja =(... Hatar känslor.. I alla fall när dem inte blir besvarade.

Förut älskade jag kärleks filmer.. Igår blev jag riktigt PISST när jag såg ett par pussas konstant, visa kärlek konstat.. sån kärlek finns INTE... Eller så har jag bara glömt bort... jag har ju sån kärlek... sån otroligt stor mängd kärlek... Vill bara ge bort den... Inlåsta känslor i mig...

Saknar dig..!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vet exakt hur det är gumman. Verkligen. Trots all tid som har gått sedan mitt ex så blir jag lika arg och ledsen än idag när jag ser par som ser helt lyckliga ut. Har också så mycket kärlek att ge. Saknar att vara lycklig och att känna mig älskad. Har glömt hur det känns... Jag lider med dig gumman. Finns alltid här för dig gumman. Ring och skicka SMS när du vill. Puss och Kram.

2010-01-11 @ 21:10:13
Postat av: Concon

Sån kärlek finns, tror inte du har glömt den eller hatar den. De är bara för du inte har någon att visa den för. Sånt är frustrerande, du är en go tjej som jag vet att många hade velat leva sitt liv med, de är nog bara så att du behöver finna de personerna. Den tiden som du går igenom nu den är tuff, men du är en tuff tjej så du kommer klara det ;) stå på dig där inne bara :) kramis

2010-01-12 @ 11:04:40
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: Concon

Så lite så gumman <3

2010-01-12 @ 14:31:40
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: Lis

förstår inte hur du orkar "vänta" på honom, efter alla dessa "gjort slut"??? finns nog någon bättre för dig, önskar jag kunde svara var åt dig bara. kramar

2010-01-13 @ 21:01:14
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: