♥Lycka kan vara så lite som..♥

..En puss på kinden.

Igår mådde jag först dåligt. Skulle passa Emma & Krolles lillfis men det blev inte av =( Tur att det är ÄKTA vänner som förstår♥.

In mot dagen mådde jag bättre. Pratade med Tobbe i Tele ett tag innan han kom med frågan om jag ville komma och spela med honom och Belle. Saknat dem båda i massor och Emma & Krolle bor i Anderslöv så tänkte jag tar allt viktigt på en gång =). Så jag åkte dit och hejade på Tobbe när han typ losade ett spel (Bossen) ett par gånger, gillar hans miner :P Sen ville Belle spela ett fisk spel som hon fått i julklapp,. Man har varsitt metspö som man metar upp fiskar på en platta som snurrar runt runt, VERKLIGEN runt runt, blev så yr i huvudet att vi fick pausa i mellan haha :P. När Tobbe klarat sin bloss ville Bellan visa att hon kunde spela indiana jones lego på X-box och det kunde hon VERKLIGEN, med tanke på att hon spelar så lite tv spel så var hon verkligen duktig, men hon är ju tidig för sin ålder. Efter en liten stund vandrade jag hem till Emma & Krolle. Fick good mat som vanligt och gott sällskap, bara denna gången anföll dig mig om några saker som INTE tas här ;).  När jag umgåts ett tag med mina underbart fina vänner som jag är så sjukt glad för gick jag mot Tobbe igen för att titta film =)..

HALLÅ?..... Vilken film haha,, tarmar och blod och skit över allt... Tror minst att Tobbe njuter av att se mig skräckslagen, illamående och allmänt uppskrämd... Mm vi såg Zombieland. Även på vår första "Dejt" såg vi zobiefilm,, what wrooong? hehe,, Me like :P

Sen blev det dags för bussen hem. Tobbe följde mig till bussen och kramade mig hejdå.
Smått obeskrivlig känsla att krama en människa hejdå som man för bara någon vecka sen pussade hejdå.

IDAG: (Onsdag) Behövde Tobbe pass till Bellan då han skulle städa undan lite på jobb innan jobb start och självklart vill jag ha henne hos mig... Tar ALLA chanser jag kan få. Enormt fina tös.
Bellan och jag började vår dag 12:00 med att gå till lekan där dem bott tidigare, rätt över gatan, hennes val inte mitt =). Sen gick vi till valen och tog en god fika med två av mina vänner, Anders och Carlo SEN ville Belle in på sin vanliga runda, BR och HM och vi klämde in ett toa besök där med. Efter 2timmar i stan gick vi ner och förbi en glassbar. Mm det blev varsin glass med =) och ett besök i djuraffären, Belle ÄLSKAR små djuren men PI vad dem luktar säger hon och stannar bakom glasdörren :P
När klockan blev 4 och vi varit ute många timmar gick vi hem till mig för att värma oss.
Anders och Carlo följde med och tog varsin kopp kaffe och spelade kort. Bellan satte sig direkt med min syster Johanna, sötisar. Sen dök Tobbe upp för att hämta Belle =(. Kramade henne hejdå i massor,.


Innan dem gick bockade Tobbe sig ner och gav mig en puss på kinden. NU vet jag vad lycka är.. Dem små sakerna här i världen vi värdesätter STORT..


God natt bloggen, godnatt läsarna och godnatt världen. I morgon blir det en ny dag och jag vaknar till den /Stina♥




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: