♥Passerad♥

Ja, då var natten med färgrik himmel passerad. 2010 är här.
Igår blev det att följa med Martin till 3 vänner i tygelsjö. Var egentligen meningen att jag skulle iväg med Emelie men fick konstig magkänsla och den visade mig rätt. Det blev en massa fjortis bråk där och det hade jag VERKLIGEN inte orkat med, jag är 24år. Sen var det meningen att jag kanske skulle hänga på mamma och dem men när det var dags att åka valde jag Martin. Han hämtade mig halv 7 och sen bar det av. Det roliga är att dem vi åkte till är ett par som jag tagit skededjursavtal hos innan =).. så varit där förut men kände ingen. Träffat flickvännen som är i min ålder men inte hennes gubbe :P.
Dem var super trevliga. =).. Vi åt massor med god mat som innehöll både förrätt, varmrätt och efterrätt. Martin hade även fått med sig natta mat, så mätt JA!.. Det blev kött och massa grönt och svamp och ungsstekt potatis, till efterrätt blev det kladdkaka :P goottt..
Innan det var dax att smälla gick Therese ut för att mata sina hästar! Otroligt fin den stora och såå söt den lilla. Vi pratade en hel del om hästar och sen upptäckte vi att alla börjat smälla så vi kom ut typ mitt i allt och en Martin som skriker se upp. Ja mycket sjuk man är han på många olika sätt men det gillar jag =). Martin och jag var tillsammans i några år förut och varit vänner i 9år. Jag trivs riktigt bra i hans sällskap och är glad som har han som vän <3.
När vi ätit natta mat var det dax för sängen, martin lovade att inte talla på mig och vi kunde dela 1.20 säng hehe,, ehh nä.. Jag var nykter så jag tog firma bilen hem. Kom hem till VÄRSTA grälet mellan mamma och ola där fula ord och saker kom flygandes. Vill bara bort här ifrån...

Jaja, vad händer idag... Tänkte kanske köra till Emma, Krolle och barnen. Men får först fråga martin om det går bra!. Annars händer inget speciellt idag, första dagen av nytt år,, men gissa vad... detta år är som alla år.. Ända förändringen från förra året är att jag går in i det singel och tänker göra mig själv lycklig för en gångs skull =).
Bye bye /Stina



Kommentarer
Postat av: malin

gott nytt år snäckan <3

2010-01-01 @ 21:41:18
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bra för dig gumman. Lyckan kommer för oss båda hoppas jag. Hör gärna av dig på MSN någon gång. Skulle vara skönt att prata med dig igen. Puss och Kram.

2010-01-02 @ 03:03:57

♥Skriv gärna en rad♥: