♥Sjuka känslor♥

Arg, ledsen, glad & lycklig...
Känslor är bra konstiga.. Ena dagen tror man att man kan kontrollera dem, andra dagen faller man för dem, tredje dagen känner man sig så maktlös under alla maxade känslor. Alla dagar ser olika ut men alla dagar har känslor.
För en vecka sen nu fick jga reda på att Tobias ville ha mig ur sitt liv, jag blev så förstummad och det gjorde så ont men jag kunde inte längre gråta som om allt var slut i hela kroppen.
jag pratade med en kille på nätet dagen efter. Daniel. han visste JUST hur jag kände, han avslutade mina meningar... Inga ljud kom ur min mun men orden jag ville säga syntes på skärmen. jag har gråtit mycket över Tobias, smärtan att kämpa som en jävla idoiot men att i slutändan se honom gå. Känslor är totalt obeskrivliga, som att beskriva en färg för en blind.

Dagar har gått och jag har haft Daniels ord som stöd i nacken.
Som jag skrivit tidigare så hörde jag av mig till daniel och bad honom hämta mig när jag drukit och ville hem. När jag såg honom, mannen som förstod MIG kändes allt så konstigt. Han fick en kram och allt började snurra.

När jag sen var hemma undrade jag vad som hänt. Allt gick så fort.
Vi bestämmde oss att ses och umgås alla fyra.

Daniel vet HELT var jag står när det gäller känslor, tid och komma över mitt livs kärlek.
Ja, Tobias var mitt livs kärlek ÄVEN om vi hade våra ner.
Just nu skiter jag i vilket..
Men JA det gjorde ont att få reda på att han sitter hemma hos wewwe med lilla Bellan och tittar film..
Jag visste att det skulle bli så... Jag fasade för det under hela vårt förhållande.. han sa nej.. men nu är det så. Skönt att veta att jag hade rätt... Kan gå vidare lättare då..

Tillbaka till Daniel... TACK för allt du gör och är för mig.. TACK för att du förstår mig och pratar med mig. TACK för du strycker håret från mitt ansikte, TACK för du tar min last och kastar iväg den..
Du är en underbar människa och jag är INTE ute efter att såra dig som jag sakt alla gånger. men jag behöver mig tid,. Jag vill inte höra en låt och tänka tillbaka till tobias som jag gjorde senast idag. jag uppskattar att du finns i mitt liv och jag vet att du hoppas på oss en vacker dag.. Men denna tid är min tid.. jag hoppas jag visar min uppskattan bra!..

Ta vara på era känslor, goda som onda... dem är DINA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du e patetisk!!

2010-01-20 @ 08:55:09
Postat av: tobbe

belle har aldrig varit med mig hos wewwe

2010-01-20 @ 09:44:45
Postat av: Andan

vem fan e du som skrev att hon e patetisk? är du så jävla feg att du inte vågar blotta ditt namn? vem faaan e de som e patetisk? Mes!



Våga stå för vad du säger! eller bara skit i det okej!

grow up FFS!

2010-01-20 @ 15:59:02
Postat av: andan

Du vet de krävs en del mod att våga visa sina känslor och att skriva om dom så att alla kan se det, hon vågar utrycka sitt indre sinna innersta tankar!



Om du nu inte pallar det så va fa förföljer du henne för då? skaffa ett liv, p.s där e mer mod i hennes lilltå än vad det är i hela du som inte ens vågar blotta ditt namn!

2010-01-20 @ 16:04:05
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Jag vet hur det känns gumman. Känslor är det svåraste man kan hantera oavsett vilken typ av känslor det är. Vet att du mår sådär nu men jag finns här för dig om du vill prata om känslor eller bara rent av behöver prata. Minsta jag kan göra för dig. Du har helt rätt om att följa dina känslor gumman. Puss och Kram.

2010-01-21 @ 00:55:01
Postat av: Anonym

ja precis hon e patetisk.. haha lol.. att man dejtar nån direkt efter att man gjort slut med nån annan e ju inte friskt

2010-01-21 @ 19:04:50
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Hon är inte patetisk. Hon är en vacker, sexig och underbar tjej som vilken kille som helst hade gett allt för att träffa. Du känner inte henne. Det kommer du aldrig att göra. Du fattar inte vad hon har gått igenom. Dessutom. Hon skriver ju själv att hon behöver mer tid. Du kanske missade den delen? Skaffa glasögon för fan. Ska inte dömma folk du inte känner. Speciellt inte hon. För jag och hennes vänner vet exakt allt som hon har gått igenom. Så du är patetisk. Vet varför du dissar henne. Är så uppenbart. Du blev nobbad och tog dig hårt. Ledsen men get over it ok? Stina, låt inte den här nollan racka ner på dig. Lyssna inte på ett ord han säger fan. Finns här för dig gumman. Puss och KRam.

2010-01-22 @ 18:53:46
Postat av: hmmm

den som skrev LOL har helt rätt... denna människa verkar inte vara frisk, helt besatt för fan.. LOL

2010-01-24 @ 19:00:00
Postat av: Anonym

du har inte rätt att hänga ut mitt namn i din blogg utan tillåtelse, speciellt när det inte är baserat på ren fakta, ta reda på saker och ting först innan du uttalar dig om det.

det är brist på respekt.

och om inte du tar bort mitt namn i din söta lilla blogg, kommer jag hänga ut dig rejält, och jag lovar det kommer inte bli roligt för dig!

puss & kram

2010-01-25 @ 13:44:23
URL: http://bettybooze.blogg.se/
Postat av: M

Hmmm... Vill väl egentligen inte blanda mig i det här, men vad är det som är patetiskt? Att hon har gått vidare från ett förhållande, eller att hon träffar vänner?:O Inget av det är patetiskt, tycker jag!:S Men det kanske bara är jag som tycker att det är okej att leva ett normalt liv, eller...?:P

2010-01-25 @ 16:06:27
Postat av: M

... och förresten... Det är väl skillnad på att vara besatt av någon och att inte riktigt ha kommit över någon? Den som endast har en liten gnutta empati förstår att saker och ting måste ha sin tid. Det är inte det lättaste att släppa taget alla gånger.

(Jag skriver inte heller ut mitt namn, men som sagt: jag vill egentligen inte blanda mig i det här. Tyckte bara att vissa elaka kommentarer var lite väl elaka, och ville balansera upp det hela.)

2010-01-25 @ 16:15:39
Postat av: jodå

kan påpeka att hon ljuger som fan.. å hon e inte svår¨på killar haha.. jag har vatt där mer än du haha .. inte helt fel :p :P

2010-01-25 @ 22:06:02
Postat av: M

Jaa, eftersom jag är tjej (och inte lesbisk) har jag inte "varit där", det är helt sant. Inga planer på att "vara där" heller, om du undrar.:P Något annat?;)

2010-01-26 @ 13:00:57

♥Skriv gärna en rad♥: