♥Snö?♥

... Så mycket prat om snö?.. Fattar inte... ser inte hör inte.. Japp jag är i förnekelse stadiumet.. Är så sjukt less på snö nu så det finns inga ord. Sitter i Anderslöv och segar, härligt sällskap dock. Kom hit redan igår för att komma upp tidigt för att hänga med Krolle när han skulle skriva på papperna på huset vi flyttar in i den 1 mars. Nice. Äntligen komma hemmifrån, dock in till nästa familj men jag klagar IKKE!.. Blir ju att söka jobb eller plugg som innan och leta eget boende.

Jahapp... Blir det att åka hem idag eller ska man stanna i natt med och om man stannar i natt med hur många kan dagarna bli då?. Man vet ju aldrig när eller hur man kan ta sig hem i detta (bryter förnekelsen) PISSE vädret!...

Daniel är här med, han kom till mig redan vid 08:00 igår och har oxå fastnat här i Anderslöv med oss hehe :P.. Får se vart vi ska ta vägen ikväll.. MEN om en månad VET  man vart man ska bli av jämt.. så sjuukt skönt.. =)..

jaja,,, sjukt tråååkigt inlägg så tänker avsluta det sjuukt tråkigt..

HEJ!



Kommentarer
Postat av: Maddiz

fattar du inget. Ta bort det du har gjort på pumadannes sida, det är mina ord. så se till att ta bort det annars så kommer jag att anmäla dig för stöld.

2010-01-30 @ 12:24:01
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: krolle

hur tusan kan man stjäla ord??? mycket märkligt

2010-01-30 @ 12:53:52
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Krolle läg dig inte i okej. Stina vet mycket väl vad jag menar med detta. Och föresten kan inte stina själv prata eller?

2010-01-30 @ 13:13:20
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Krolle läg dig inte i okej. Stina vet mycket väl vad jag menar med detta. Och föresten kan inte stina själv prata eller?

2010-01-30 @ 13:13:47
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: krolle

lägger mig verkligen inte i jag bara undrade hur man kan stjäla ord?? för tekniskt sätt så stjäl man ord av varandra konstant i så fall ju...

2010-01-30 @ 14:33:31
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: andan

håller med krolle, då borde ju varje författare skämmas ^^ då skulle de liksom bara finnas en bok i hela världen



oj ja va tråkigt inlägg christine verkligen =P bort med det uschhh :P haha nej då de va fint ^_^

2010-01-30 @ 20:21:51
Postat av: Anonym

Maddiz, vad har du tänkt göra? Gå till polisen eller? LYCKA TILL! ;) Herre gud, strunta nu i sådana här onödiga saker och lägg lite mer energi på ditt eget liv istället.

2010-01-30 @ 23:13:28
Postat av: Meddiz

Skit ner er.

2010-01-31 @ 12:02:57
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Meddiz

Det är helt klart okej för dig stina, att anklaga mig när jag tog dina ord. Oj, just det då gällde det dig. Så omogen är du. skit ner dig. Skönt du ska lämna trelle.

2010-01-31 @ 12:04:01
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Jisses så moget. Låter som om någon annan ska växa upp. Och lära sig hur livet funkar! Skrämmande...



Stina, sno nu för fan inte fler ord så du får polisen efter dig!

2010-02-01 @ 09:05:45
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: stina

Hahaha,,, neej jag ska försöka, nog bäst att gå in på hennes sida och se så hon inte avnänt ord som hej, du, jag, vi och så här för så vågar jag INTE använda det =/.. haha,, Så sjukt illa. jag fattar inte ens vilka ord hon menar.

2010-02-01 @ 12:18:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Jag skrev till henne men det uppskatta hon inte. Bara hon som får va omogen :P hahahaha

2010-02-01 @ 12:21:17
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: stina

Hon har varit lika omogen sen skol tid.. Fans en tid då hon stal hela min blogg inklusive mina foton på mig och min dåvarande kille och bytade ut våra namn i min text till honom och la ut fotona på min kille på sin bilddagbok. Så känns väll mer eller mindre som hon försöker ge igen genom att hitta på något att komma med..Jag vet inte. Jag hotade dock oxå med att polisanmäla då efter att ha tagit allt som legat i min blogg. men många år sig och jag hade i alla fall något att komma med =)

2010-02-01 @ 12:42:40
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Låter ju himla normalt! Lite smått skrämmande att sånna personer ens existerar... jag hade en tjejkompis som i princip kopiera allt jag skrev i min blogg... fast med henne toutch hahaha :P Jaja, någon vill va som oss iaf! hihi

2010-02-01 @ 12:50:48
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Meddiz

Jag vill absulut inte vara som ni är, absulut inte som stina i alla fall, bytar killar lika ofta som jag snyter mig. uuhh, dåligt ruckte ja det kan man ju lugnt säga att hon har. Och stina lilla det är nog du som har varit så hela ditt liv och är det fortfrande, du vet mycket väl vilka ord jag menar... Eller jag ska påminna dig DÄR TANKAR BLIR TILL ORD, så det är snygg blogg du gjort till pumadanne, bara det att det är mina ord du tagit fi**a lilla... jag omogen sen skoltiden, vem är det som tog vandliga trosor och drog upp dom i röven och sa att det var string, vem var det som la strumpor i bh för att få större bröst, Jo, du. Även ifall jag inte hade några i skolan så stoppade jag inte strumpor i bh heller, Och jag har inga nu heller. konstigt när jag har tagit bort dom helt, finns inget... haha vad ska du nu skriva om mig. Jag skriva allt här så slipper du ljuga ihop nått om mig, jag är en tjej på 24 år som har en sjukdom som jag inte blir av med, jag ahr inga bröst för dom har jag tagit bort helt, jag är en gift kvinna och jag kan inte få några barn, jag har varit vän med stiba en gång i tiden men fick reda på att stina ljög mycket på den tiden, hon bytade även kille flera gången. Som inte jag har gjort utan har haft samma i långa förhållande. jag har många vänner som vet hur jag är. Som tur är, och vet allt om mitt liv, dom som inte v et något ska bara vara tysta. För de jag har gott igenom i mitt liv kan ingen förstå. jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker om mig, huvudsaken är den att jag vet var jag hör hemma, och vad jag är för en människa. Jag har inte tagit något som är ditt för jag vill inte ha ditt patetiska liv, för det är inte värt något. Jag är glad för mitt eget liv, även i fall det kan vara lite svårt ibland med mitt liv, men jag älskar mitt liv, och jag är värd mycket mer än vad du är stina. Så är det bara. Bara för att jag är bättre än dig och har det mycket bättre än du, ska du inte komma med en massa skit om mig, skrev om ditt eget liv och din egen skit.... fatta det.

2010-02-01 @ 13:31:12
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

Hehe, jag gillade det där senaste inlägget maddiz =).. För att inte bry dig har du varit väldigt bevakande mitt liv tydligen, även om det mesta du skrev om mig var lögn =). Men ja, jag har haft en del killar. Vill inte gå miste om den rätta och i stället för att strula rundor som singel träffar jag ny ganska snabbt men jag tar min tid att komma över den förra först, tror visst det är mitt liv =). För att inte bry dig lägger du ner en väldan massa tid =).. Ganska moget att skriva om saker som tydligen skulle hänt för måånga år sen. Du vet inte ens vem jag är nu.. Ganska patetiskt men även smått kul =)

Du mognar oxå en dag, det lovar jag...

2010-02-01 @ 14:35:15
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju helt knäpp, jag vill inte veta vem du är nu, det räcker jag hör vem du är på stan och utav mina vänner, det räcker för mig... kommer mogna det har jag redan gjort för länge sen.

2010-02-01 @ 19:28:04
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Oh my god! Stina, har du stoppat saker i bhn som 11åring? Jadu, det kan jag säga dig att de flesta barn har hahaha... heeelt normalt. Kanske omoget, men helt normalt. Hur fan kan man ens dra upp en grej som har hänt när man va liten snorunge.... Man är ju bara konstig i de åldrarna hahaha...



Maddiz, bussen verkar inte gå till ändhållplatsen med dig.... Än en gång, skrämmande.

SO om Stina har haft killar? Är du en sån där som tycker att man är hora bara för att man har sex/dejtar/umgås? Nja, låter mer som om du är jävligt avis på att killar iaf VILL HA stina... Stina är vuxen och vet hur hon ska leva sitt liv. Liksom du säger att ingen ska blanda sig i ditt har du fan ingen rätt att blanda dig och ha åsikter om hennes, eller någon annans. Och att man lyssnar på snack från andra människor gör DIG till den lilla människan...



GO STINA!

2010-02-02 @ 10:37:16
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Meddis

Aliana Lilla flickan. Hon var inte 11år utan vi gick på högstadiet, 8:an tillomed. Stina är ju ute med en ny kille igen efter några dagar efter sitt uppehåll. tycker det är äckligt. nä jag är inte avis för det, för jag har själv så många killkompisar fast jag har inte sex med dom som tur är, tycker det är äckligt och jag tror INTE min man hade varit så där jätte glad om jag hoppade i säng med alla mina killkompisar heller. Jag har haft samma förhållande i 10år, och varit gift i snart ett år. varit förlovad i 10år. så kom med något annat....

Nä, nu ska jag hitta på något annat.

2010-02-02 @ 10:57:54
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

Fan va grym du är Aliana.

Så otroligt vis =).

Ja alla har vi varit barn, men jag skäms inte när jag tittar tillbaka på det jag gjorde när jag gick lågstadiet/mellanstadiet/högstadiet jag skrattar =). Allt som varit i det förflutna måste man klara av ett gott skratt till så madde får skriva vad hon vill och framstå som den omogna hur mycket hon än vill. Hon skämmer bara ut sig själv. Saken är den, det beteendet hon hade då är samma som hon har nu, sen blir hon sur när man skriver att hon oxå mognar en dag så det måste betyda att hon sitter fast i sin omognad. Hade inte hon skrivit att jag så kallat stulit hennes ord?!!? så hade jag aldrig skrivit tillbaka. Försöker dock hålla min text på min nivå hehe, vill ju inte sjunka ner till hennes patetiska värld.. Finns en anledning till hon är gift,, Tjejen kan inte få någon annan. Då hade jag oxå klistrat fast mig i en kille hur han är ser ut eller må vara. Menar hon skriver i sin blogg var och varannan dag att hon mår skit och vill ta livet av sig. Är man då verkligen lycklig?..

Ja mycket funderingar men bara omogna motsvar =)..



Tack för ditt stöd gumman <3

2010-02-02 @ 11:02:31
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Meddis

Jag vill inte ta livet av mig lilla du, och jag mår inte dåligt utav mig man heller utan det är på grund av min sjukdom. Jävla fitta

2010-02-02 @ 11:45:31
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

Så otroligt mogen att kalla mig fitta och hora!?.. Måste betyda att jag är den omogna..



Ska bara skriva ut vad ordet betyder.

Hora= tjejer som har sex för pengar...

Har aldrig haft sex med en kille som jag inte varit tillsammans med ens, hur du får det till hora vet jag inte men flicka lilla du bör skolas om.

2010-02-02 @ 12:01:12
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Meddis

Jag har bevis nu och jag vet vem det är som har börjat och jag har allas namn som har skrivit eller hotat min klient. // Mvh Madeleines Advokat.

2010-02-02 @ 12:22:01
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Meddis

Jag har fått mitt bevis som jag har varit ute efter några dagar nu, så nu har jag mycket bevis om vem det är som har börjat alltihopa. Och jag har allas namn som har varit med om att kränka ner min klient och nu ska jag fortsätta att jobba vidare med dessa bevis. Tack alla för att ni har varit så snälla och ge mig bevisen i handen. Trodde inte att det skulle vara så lätt. MVH Madeleines advokat.

2010-02-02 @ 12:45:19
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

oj oj oj, denna tjej är ju inte klok. personlighetsstörning måntro? vet inte var denna "advokat" fått sin titel ifrån... finner inget brottsligt någonstans! mljligtvis i ett kellogspaket?



jadajadajada, anmäl mig. gör vad du/dina personligheter vill, jag är inte orolig :)

2010-02-02 @ 13:26:37
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Advokaten kanske ska lära sig hur man stavar och sätter punkter och kommatecken innan hon försöker på sig att sätta dit alla som har varit sååååååå taskig mot "klienten" hahaha...

2010-02-02 @ 13:33:57
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej Stina,



Vet i tusan vem du är men känner Aliana så jag hamnade här via hennes blogg =)

Blev bara så förbannad när jag läste härinne. Jag vet inte vad det handlar om eller vad det gäller men hahaha du kan vara lugn! En advokat skriver för det första inte som en 8-åring och en advokat agerar inte på ovanstående sätt heller...jag har haft min beskärda del av advokater så jag vet. Hade jag varit du hade jag som du skrivit innan polisanmält henne istället...detta är ju enbart trakasserier från hennes sida. Usch trams. Hoppas hon låter dig vara ifred så småningom iallafall, ha det gott!!

2010-02-02 @ 13:58:51
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Hahaha Marina... Meddelandena kommer säääkerligen från samma IP-adress. Och vad JAG vet så har adovokater mycket att göra... Tror inte de hinner sitta hemma hos sina klienter och kommentera bloggar :)

2010-02-02 @ 15:51:54
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: stina

Alltså guuud vad pinsamt..

Madde, om du ska försöka leka advokat som andra person i din lilla personlighets störning så kan du ju ta bort ditt namn och den blogg adress och få rätt på bokstäver och tecken.

Jag förstår verkligen inte hur du orkar?? Vad vinner du på att skämma ut dig så här?? :O

2010-02-03 @ 00:03:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: stina

Marina - vad trevligt, du är såå välkommen så till mitt lilla krypin.. Dessvärre har jag fått lite besvär av någon kryp så du får stampa när du går runt här =).. Ja jag förstår inte vad tjejen håller på med alltså.. heeelt otroligt, hon skämmer ju bara ut sig själv.. Här är ingen här som hade försökt att ens kränka henne om det inte vore för att hon går in och skriver en massa skit om människor hon och hennes andra personligheter tycks känns.. Så tröttsamt.. hon har hålt på så här i alla år. Jag vet inte hur jag blir av med henne.. blockar henne, tar bort henne över allt och ge henne en vecka som ALLA gånger så vill hon att jag ska hjälpa henne med hennes blogg och sen bölar hon om allt möjlig på facebook m.m och sen börjar hon om så här igen.. Hon tror väll att hon kan reta upp mig men helt ärligt så ger hon bara mig och många andra ett gott skratt när hon beter sig så här.



Kram stina

2010-02-03 @ 00:07:49
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: stina

Aliana- Skrattar HÖGT varje gång du skriver något.. så jävla rolig och ärlig =)..

Som jag skrivit förut, jag fattar inte varför tjejen vill skämma ut sig självmant.. förstår hon inte att ingen här bryr sig om hennes patetiska personlighets klyvningar. Hon ger bara alla ett gott skratt vilket inte borde vara en för del för henne... Hon kommer få ett rykte som hon skapar själv, kan inte vara kul att rulla runt i skiten man själv slängt sig i.



Kram på /Stina <3

2010-02-03 @ 00:09:43
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

OKEJ att man är sjuk, inte mår bra. Jag ser inte ner på sjuka, absolut inte! MEN även sjuka har ett socialt ansvar, annars hade de varit inlagda! Man kan inte hoppa på folk och anklaga dem för saker utan att det får konsekvenser helt enkelt. Att du väljer att i princip ignorera henne är ditt val, men hon får ta när hon skriver i din öppna blogg där det finns många andra besökare, att de försvarar dig. Hade hon tagit detta PRIVAT med dig hade hon sluppit alla kommentarer från andra.



Maddiz, skyll inte hela ditt liv på din sjukdom heller, du är en medveten person som gör val utöver den. Ja, om du inte är schizofren (vilket man skulle kunna tro), då gör ju de andra personligheterna med saker :)

Du, ett tips!? Försök inte adoptera ett barn innan du och din sjukdom är överrens... jävligt ego när man inte ens har kontroll över sig själv!



Nä nu får jag fortsätta med barn-påklädning!

2010-02-03 @ 08:21:55
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack för välkomnandet =) Den tjejen kan inte ha alla barren i granen om vi säger så!!! Konstiga människor finns det gott om, finns en anledning till att jag fått sätta lösen på min blogg. Uppenbarligen har hon större problem än vad hon själv kan kontrollera, i grund och botten är det säkerligen svartsjuka och dålig självkänsla som startar upp sånt här omoget beteénde. Hon växer kanske också upp någon gång. Behandla henne som luft eller skratta åt henne så tröttnar hon väl förhoppningsvis snart. Kram!

2010-02-03 @ 09:25:17
Postat av: Meddis

Nä jag har inte någon sån sjukdom alls. (schizofren) utan det är något helt annat, som ingen har med att göra vad det är för sjukdom. Och vill jag adoptera så gör jag det för jag är inte alls ego. Jag bryr mig inte alls om vad ni tycker om mig eller vad ni skriver om mig, men det är bara det att min advokat hade min data och allt, men han har bevis nu och kommer att gå vidare med detta och jag bryr mig inte om någon av er som har skrivit kommer i kläm, det får ni stå för själva så är det. Ja, min advokat skrev kanske lite fel, men vem fan gör inte det. Alla kan skriva fel, eller missa teken. så jävla omoget att bara ens komentera det. Vi tyckte att det var en bra ide att han skrev ifrån min data och ja jag håller med honom, för nu ser vi ju verkligen vem det är som är störd. jaja, nu kommer min advokat bli besviken för jag skrev ett sånt ord men vem fan bryr sig det är ju sant. Men ännu mer bevis som jag ska skicka till honom nu. Kanske det blir ännu bättre. Så kom igen ge mig mer bevis.... Snälla gör det.

2010-02-03 @ 11:14:31
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

hahahahahahahahahahahaha vakna upp från din fantasivärld och se vad du skriver!!!!!!!

2010-02-03 @ 11:42:30
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Stina, tycker du ska gå till en advokat och berätta för han hur många ggr Maddiz har kallat dig slampa ect ect :) hahhahaha se hur långt du kommer! Polisen har fan bättre saker för sig än att ens ta upp en sån sak... hahaha..... ah va fan... detta har gjort min dag! Kan inte sluta asgarva!!!

2010-02-03 @ 11:44:39
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Meddis

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bay bay

2010-02-03 @ 12:25:15
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

hahahahahahaha så jäävla komiskt.. PLUS att jag ignorera henne på min msn,, då börja hon skriva svara din hora m.m.. Hennes advokat sitter nog i hennes eget huvud.



jaja,,, Kan inte vara lätt att leva med det heller. ser inte heller ner på sjukdomar men jag eftersom jag gått i samma klass med henne sen förste klass att hon inte har någon sån sjukdom... hon är bara en person men hon måste ha någon sorts klyvning. Men då borde hon hålla sig från allt sånt här för sitt eget bästa..



Nej haha,, nu ska jag fan gå på jobb intervju =)



Ha en bra dag =)

2010-02-03 @ 12:33:50
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Meddis

Stina ingen vill ha dig i sin närvaro så du kan lika gärna stanna hemma för dom vill inte ha dig ändå. bay bay

2010-02-03 @ 12:40:26
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Marina

HAHAHA skulle det finnas någon advokat så är det nog någon hon köpt på Ullared.

Hon borde utveckla sitt ordförråd för det enda hon skriver är ju fitta, hora osv...vem fan använder sig av sådana ord egentligen?

Patetiskt, rakt igenom patetiskt....men jag blir iallafall underhållen på jobb idag när jag läser kommentarerna iallafall =)

2010-02-03 @ 12:44:59
Postat av: Marina

Lycka till på jobbintervjun! Det kommer du säkert klara galant!!

2010-02-03 @ 12:45:38
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Meddiz, hade du tolk med dig när du va i USA?

2010-02-03 @ 12:52:54
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Meddis

Nä, det hade jag inte. För jag kan många olika språk. Varför det då?

2010-02-03 @ 13:12:17
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

kanske för att det stavas bye bye

2010-02-03 @ 14:04:34
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Meddis

och vem bryr sig hur det stavas.

2010-02-03 @ 14:05:57
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

Marina- Hehe,, ja alltså jag finner inga ord längre. Jag förstår inte varför hon fortsätter. Känner hon inte att hon inte kommer någonstans med detta?..

Hur orkar hon lägga ner energi på något hon drunknar i?.

Glädjer mig att du blir road på jobb hehe =).. Aldrig fel :P



Tack snäckan- Det kändes faktiskt super bra så tror jag får jobbet men det vågar jag inte hoppas på än =)

2010-02-03 @ 14:06:57
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: stina

madde- Alltså inte för att vara elak, FAKTISKT men du måste söka hjälp på något sätt. Gå och prata med någon.. här kallar du mig fitta hora och slampa men på min facebook skriver du att du kan hjälpa mig med min hylla??? Jag vill inte ha dig i närheten av mig. Förstår inte varför du inte ger upp.. ser du någon vinst i det du gör?.



Ingen bryr sig, du blir hån skrattad åt.. är det vad du vill?

Ingen här blir sura eller irriterade på dig om det är dit du vill komma.

2010-02-03 @ 14:09:46
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Meddiz

Jag behöver verkligen inte söka hjälp för något, är det nån av oss som måste söka hjälp så är det du. Inte jag.

2010-02-03 @ 14:13:41
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: stina

Madde- Okej,, du skrev nyss på min facebook innan jag tog bort dig att jag skriver allt detta på min blogg för att alla ska kunna se och att jag drar in alla och att jag är feg.. du har helt missat att du startade detta med att sno dina ord?? och sen skrev DU faktiskt på min blogg och jag svarar här just som alla andra iklusive DU.. om DU slutar skriva så slutar alla andra har du inte fattat det??..



Ingen här vill ha med dig att göra så du kan lätt bli av med oss genom att sluta skriva... Vi kommer inte titta efter dig eller skriva något till dig inte ens se åt dig... förstått?.. Vill du fortsätta med ditt omogna sätt och skriva en massa skit och försöka få mig att framstå som en skit bland mina vänner som FAKTISKT känner mig och inte lyssnar på ditt skit så fine,, gör det.. men du gör bara bort dig själv, INSE!..



hahahaha,,, ja.. man får lite glädje tårar allt :P

2010-02-03 @ 14:37:03
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Blocka hennes jävla IP så slipper du henne.

2010-02-03 @ 17:25:03
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Du ser kanske hur hon terrat mig i min blogg... hon försökte även lägga till mig på msn... men där drar jag fan gränsen för hur mycket jag pallar ha med henne att göra. Dessutom kan man väl få virus av smuts? hahahah

2010-02-03 @ 17:26:25
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: stina

Aliana- ja jag tänkte blocka henne... men ska inte behövas egentligen.. VA? börjar terra dig med nu på din blogg. oo SUCK alltså och du Aliana.. kolla mitt senaste inlägg hemma igen kolla kommentarerna där och gissa vem dem är ifrån såg att det var hennes ip nr efter... orka. Kramis

2010-02-03 @ 18:23:45
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: sissi

e meddiz helst sjuk i huvet måntro..säger som ovanstående o advokater har nog mer o göra en sitta hemma hos folk o kommentera bloggar..kul läsning såhär en onsdag iakf;)

2010-02-03 @ 18:24:11
URL: http://sissis.blogg.se/
Postat av: andan

hahaha fan jag dööör av skratt efter jag läste de om advokaten ^^ fy faaan hahaaaa, taskigt läge christine att åka in i fängelse och sitta på förhör å sitta i rättegång för att du stuligt ngr ord.. som du maddis inte ens har på din blogg som titel?



så hur fan kan hon stjäla ngt som du inte ens har????



du är bara beroende av att skapa intriger, du känner lycka av att få trycka ner andra.. men du ska säga dig en sak, snacka inte skit om christine och din plan att trycka ner henne har misslyckats så lägg ner..

bara lägg ner.. om du nu ska vara den mogne som du anser dig vara så lägg ner.. visa din mognad!



christine, <3 vännen! <--@

2010-02-03 @ 21:51:43
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: