♥Söndag stax Måndag♥

Ja, denna söndag har varit mega mega seg. Har dock njutit av den =)
Det ända jag gjort idag förutom suttit och segat ensam vid tv och dator är att hänga på Anders ner till mc doncan för att hålla honom sällskap när han åt. Jag passade även på att lämna filmen jag och Danne hyrde och somnade ifrån igår. Blev så jäävla sugen på advocado innan så var nära på att halv tio traska ut till sönderslättshallen för att handla men NEJ.. Får ta det i morgon efter att jag och Anders varit och ätit sushi =)..
GOTTIS!.. Skulle egentligen hem till Danne i morgon för att träffa hans familj. Eller ja, mamma och syster.. Dem har tjatat lite på att jag ska träffa dem, så gulligt =)... Har aldrig träffat någon av hans släcktingar men redan pratar med hans son på 3år och hans lilla syster, minns inte hur gammal hon var, 14 eller 16 kanske =) Trevlig dock :P
Men det blir nog inte av att jag åker i morgon. Blir sen midda med Anders och komma hem sent till hans mamma för att slänga ut hans syster på soffan och pressentera mig känns som kasst =).

Hon har erbjudit sig soffan för att jag ska sova där, jag för inte undan någon by the way =)

Nu blir det sega lite till innan jag ska sova och vakna upp. Längtar faktiskt efter att få vakna hehe =)..

Fick mega gulliga sms och inseplning av Emma innan och JA jag erkänner jag fick glädje tårar.. Underbara människor.. ÄLSKAR ER!..

Läängtar tills vi ska flytta... I morgon (Måndag) är det exakt en månad dit =) wii..

Natti alla..





Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: