♥Suck♥

I morse vaknade jag med ett leende på läpparna men föll snabbt i gråt.
Jag hade den mest underbara dröm där jag var gravid och fått första stadiet put mage. I drömen pratade jag med min mage hela tiden, smekte den ständigt och längtan var så otroligt otroligt stor. Idag vaknade jag med platt mage och det kändes verkligen som jag förlorat mitt barn. Det gjorde så jävla ont. jag är sjukt rädd för sprutor men nu skulle du kunna köra hela mig full med sprutor bara jag får tillbaka min lilla.

Men någon timme senare så hände något som gjorde mig såå sjukt lycklig... Finner inga ord.
Dagen kunde inte börjat mycket bättre än så.. Fick dock tårar efter där med,. Ja som sakt, finner INGA ord som förklarar denna känsla.. Saknaden är stor. Är så tacksam för varje liten minut med dig.

När jag pantat mina burkar i stan och kommit hem igen så satte jag mig och kopplade av, kom på mig själv sitta och smeka min mage. Uscha jag låter säkert JÄTTE löjlig men jag önska min dröm var min verklighet. Kände sån lycka.

Någon timme senare gick jag och min syster ner med Anders till stan för att ta en fika. varm choklad och någon choklad skorpa. TACK Anders.. Du är en underbar vän <3..

När jag kom hem ringde hem telen,,, PETER!!!!...... Inte pratat med honom på 2 år typ.. Blev jääävligt förvånad.. Men det var kul att prata med honom igen =)... Han ville komma ner på en fika en dag snart. =) Trevligt trevligt.

Idag ska jag försöka komma i säng tiiiidigt.. Daniel kommer redan vid 08:00... Se vad som händer, Anders var sugen på att göra något med oss så vi får se =)... Anders kanske erövrar Daniel hehe... Dem hade sjukt kul ihop igår i alla fall.. kul att se att man kan föra ihop människor =).. Lika med Daniel & krolle,, nya lövers typ =)..

Nej, nu blir det sega vidare... bye.

Ps, nu blir det ny desig på bloggen igen :P



Kommentarer
Postat av: andan

christine, tack vännen, vad rörande =) haha stjäla danne från dig hmm... neeee =P



håll käften, håll käften för faan(norländsk dialekt) ^^



fast ni är ju ganska så lika lätt man tar fel =P

2010-01-28 @ 18:53:42
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: