♥Vänner♥

Nyss ringde en av mina närmsta kill kompisar och var riktigt förbannad.
Jag måste bara säga att jag förstår honom.. Ibland förstår bara inte folk när man kliver över en annans gräns.
Jag är inte ute efter att prata illa om någon i detta inlägg men jag vill att du/ni ska veta att jag finns alltid bara ett samtal bort och du är ALDRIG en börda när du ringer... Man behöver prata av sig, det behöver vi alla.. NI är mitt guld.. Hur arga ni än är när ni ringer eller hur glada ni än är så gör ni mig till världens lyckligaste genom att ringa MIG!.. jag vill kunna finnas där för er som ni finns för MIG.. <3<3 Älskar er enormt mycket.

ps Saknaden finns här så du vet!..



Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bara så underbar Gumman. Älskar dig. tack för du finns i mitt liv. Vet inte vad jag gjort annars. puss

2010-01-19 @ 18:01:43
URL: http://familjenlund.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: