♥VILKEN dag♥

... Suck vilken sjuukt knepig dag jag haft..
Ja ena sekunden har jag varit pigg och glad och andra bara seg och nere, BLÄ för sånna dagar.
Fick träffa Krille & Sabinas lilla dotter och Sabina idag. Trevligt trevligt =).
Ja för idag började man med kaffe med Anders och sen tog jag mig till Anderslöv för att träffa Emma, Krolle m.f
Ja, jag förgriftade deras dag rätt så bra tror jag !? =/..

När jag sen stod och väntade på bussen skulle jag SJÄLVKLART stöta ihop med Tobbe,, GHA!. Sista människan jag ville se idag. Han var super trevlig och hälsade och allt,, Hmm.. jo säkert. Nä en arg blick bara, men orka bry mig seriöst. Visst vissa stunder önska jag att vi kunde vara vänner men andra verkligen inte.

Ja, nu sitter man hemma på golvet, SUCK åter igen.. Fått kräka av min dag här lite nu. SKÖNT!.

PS! TACK underbara vänner för ni står ut med mig dagar som denna.. All love to ya!

Imorgon kommer Danne redan vid 10:00 så kanske bäst att nanna så inte min dag blir denna dag lik.

Natti ALLA!..

Ps Conny, tack för du ringde igår.. Vill inte förlora din vänskap bara för din flickvän vill tycka illa om mig.

Natti världen. /Stina.




Kommentarer
Postat av: krolle

tack sj för att du e den du e. du är guld värd..

2010-01-27 @ 05:06:43
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Maddiz

varför har du tagit mitt Där Tankar Blir Till Ord? Utan att Fråga först du är ju inte mycket bättre själv. Plus att du har gett det till någon annan. Snällt. Då är det inte dig han ska tacka för det är mina ord som du tagit. Hmm. Mycket dåligt. tycker du ska ta bort det igen och göra nytt.

Postat av: andan

christine, du är ALDRIG en börda! <3

2010-01-27 @ 17:57:43
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: