♥Underbart♥

Ja vilken underbar vecka och dag jag haft.
Veckan har bara rusat förbi och i morgon är det dax för helg och svinerier igen haha.

Idag var jag, Anders Dahl, Jimmy Jeppsson & min lilla syster iväg i Beddinge för att spela minigolf och äta pizza.
Min syster vann i golf sen kom jag, Jimmy & sist men inte minst Anders.
Vi kämpade bra alla och vi hade riiiktigt kul.
Efter golfen blev vi visst hungriga och tvärs över vägen ligger en liten pizzeria =).
Vi åt oss mätta, skrattade och sen var det dax att köra hem.

Jag tycker väll inte att mina inlägg är så värst roliga så är det något ni vill veta är det bara att fråga, vilka frågor som hellst är välkommna =).

Nu blir det lyxfällan och kudde dax, sista dagen på jobb i morgon innan helg och jag ska jobba på som aldrig förr <3.
Natti alla. <3



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Stina. Undrar om du skulle vilja piffa till min blogg igen, blev jätte nöjd sist men skulle vilja ha nått nytt. Roligt å byta lite. Fast bara om du har tid:) Vänliga hälsningar Jeanette

2010-07-05 @ 22:33:05
URL: http://jonathansmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är det du på bilden ?♥

2010-07-16 @ 17:44:05
Postat av: Jossan

Ja absoluuut! =) skriv gärna när videon är klar så man får kolla!! :D

2010-07-21 @ 21:07:45
URL: http://josefiineh.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: