♥Visst fan..♥

Jag äger ju en blogg ^^..
Det har dykt upp lite förfrågningar om vart mitt bloggande tar vägen.
Folk tror att jag har gått i graven. Dem har missuppfattat att jag jobbar på en kyrkogård, inte gått och dött ^^..
Så nu slänger jag i väg ett litet blogg inlägg och en liten påminnelse om att jag lever =).

Idag har varit andra dagen på denna ljuvliga vecka som det regnat hela dagen då man jobbat.
Om jag tjänar gud, vilket jag borde göra eftersom jag städar åt folk han bland annat offrat så borde jag väll ändå förtjäna sol?.. Det kunde ju varit sol över kyrkogården i alla fall haha.

Skulle jag skriva om min vardag som den är nu skulle jag nog mest tråka ut er.
Kan kanske tillägga att jag börjat ta mig ut igen. När jag skriver ut så menar jag besöka lycktan på helgerna hehe.
För er som inte vet så är lycktorna en liten pub i Trellehåla.
I helgen var jag ute med Anders men träffade en del folk ute =).
Träffade en Dan & en Hampus som tyckte jag skulle hänga med hem på efter fest.
Dem var super trevliga men jag flydde hem när dem vände sig om hehe ^^.
Ja jag fick mail på min facebook där jag kunde förklara mig sen haha.
Jag träffade även Thomas som är en kille jag lärde känna via emelie, skit go kille.
Även han tyckte jag skulle följa med på efter fest.
Eftersom jag var lite små full och jag vill inte neka den ena så blev det att jag drog hem.

Jag städade till en kompis igår och var även och hämtade nästan allt av mina saker hos dem jag bodde hos förut.
Nu ska jag bara spela mitt trogna xbox, luta mig tillbaka och bara njuta av att vara hemma.

Imorgon gott folk blir det SOL♥

Sköt om er alla.
Kram på/ Stina



Kommentarer
Postat av: Lis

ja, trodde du hade helt lagt ner bloggen. Nu får du några dagar med stekande sol iaf. =)

2010-06-03 @ 09:24:28
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: manne

Kom igen skriv något jag vill ju läsa din blogg.... Tråkigt att behöva läsa samma gammla inlägg hela tiden... så snälla skriv snart...

2010-06-11 @ 16:39:07
URL: http://mannesdikter.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: