♥Blivit med bil♥

.. Ja idag blev det dax att köpa sig en bil som man kan ha i sommar.
Blev en med bra galler bak så jag kan ha vovven där bak. Hon brukar ju sitta på golvet på passagerar sidan men känns inte tryggt om det skulle hända något.
Började dagen hemma hos William. William ringde sin pappa och hörde med honom om han ville hjälpa mig titta bil och det gjorde han gärna så vi drog iväg en tur =).
Blev först att titta en röd i klågerup som var lite halv kass och sen körde vi vidare till Landskrona för att hitta en som duger bra för mig. Visst den har sina små skavanker som ska fixas till innan sommaren men innan dess är det en söt liten sak till mig =)
TACK William me pappse för all hjälp.. Och stort tack till en till som gjort detta möjligt för mig som inte vill vara synlig på min blogg hehe =).

Har även varit hemma hos mitt hjärta (Karoline potter) och spelat vår söndags rutin BINGO :P haha vann inget i dag heller tyvärr. Efter det körde jag en vända till Svedala, gjorde ett ärende och sen tvättade jag bilen som gav mig en liten förvåning men det är OK,, :P.. Jag har mina brister så den bilen passar mig peerfekt :P.

Sitter hemma nu och ska hoppa i säng.. Blir en full dag i morgon med i Trelleborg och sen börjar jag jobba på Tisdag.

Natti natti alla...

En liten bild på min nya snäcka ^^




Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad nice med bil!!:D Har du en hund, förresten?:O Det har jag missat, hahaha!:P Vem jag är? Nej, det vill jag inte säga, hoppas det är lugnt.



Kram!

2010-03-22 @ 11:19:55
URL: http://anonymastebloggen.blogg.se/
Postat av: AnnA

Den va himla söt ^^

2010-03-22 @ 13:00:39
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Grattis till bilen gumman! Är avis. Ska dock börja ta körkort snart och bil hoppas jag att jag får nästan direkt. Nu kan du ju ta kärran till mig så vi kan träffas du och jag. Löning på Fredag. Sjukt skönt. Skulle vara skönt att vara med och träffa någon ny. Hoppas du håller med gumman. Puss och Kram.

2010-03-22 @ 18:17:40
Postat av: Lis

va skoj... allt underlättar me bil!

2010-03-22 @ 21:22:26
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

grattis till bilen :D <3

2010-03-23 @ 09:40:24
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, gud din blogg börjar bli tråkig ju.

2010-03-24 @ 17:25:48

♥Skriv gärna en rad♥: